تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحدت حول ولایت راه برون رفت از مشکلات جهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه جیرفت: وحدت حول ولایت راه برون رفت از مشکلات جهان اسلام است جیرفت - ایرنا - امام جمعه موقت جیرفت گفت: راه برون رفت از مشکلات جهان اسلام، وحدت و اتحاد حول ولایت است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امین کمالی در خطبه های نماز جمعه جیرفت افزود: ولایت فقیه جانشین امام زمان (عج) بر روی زمین است.
وی گفت: اگر امروز مسلمانان دست به دست هم می دادند و غدیر را می پذیرفتند شاهد مشکلاتی که گریبانگیر جهان اسلام است، نبودیم.
وی از عید غدیر به عنوان عید الله اکبر یاد کرد و گفت: خداوند با انتخاب حضرت علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر گرامی اسلام (ص) در این روز فرمود امروز دین اسلام کامل شد.
خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: اگر می خواهید از آتش دنیا در امان باشید باید در حلقه ولایت قرار گیرید و همه کینه ها را کنار بگذارید.
وی همچنین با اشاره به هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی همواره در برقراری امنیت و آرامش مردم تلاش می کند و باید در کنار رافت اسلامی، اقتدار خود را در برقراری امنیت حفظ کند.
حجت الاسلام کمالی تاکید کرد: امنیت از ارکان پیشرفت هر جامعه است و دشمنان بویژه آمریکا به دنبال بر هم زدن امنیت اجتماعی و روانی ملت هستند که نیروی انتظامی با نیروهای متخصص و بصیر در مقابل توطئه دشمن ایستاده است.
وی گفت: تشکیل پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس مرزبانی، ارایه خدمات الکترونیکی و پلیس امنیت اخلاقی در راستای برقراری نظم و امنیت است که نیروی انتظامی در این راستا انجام وظیفه می کند.
امام جمعه موقت جیرفت با اشاره به آغاز سال زراعی ادامه داد: مسوولان از هم اکنون باید به فکر بازاریابی محصولات تولیدی توسط کشاورزان باشند تا در فصل برداشت شاهد متضرر شدن کشاورزان نباشیم.
وی خاطرنشان کرد: رعایت سطح زیر کشت، بسته بندی مناسب محصولات و بازاریابی توسط مسوولان می تواند از بروز مشکلات در فصل برداشت جلوگیری کند.
وی افزود: به مناسبت عید سعید غدیر خم جشن بزرگی از سوی ستاد غدیر شهرستان شامگاه یکشنبه در مصلی این شهر برگزار خواهد شد.ک/2
7444/8154


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن