تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819735697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بودجه پیش بینی مقابله با حوادث طبیعی در بوشهر تصویب شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بودجه پیش بینی مقابله با حوادث طبیعی در بوشهر تصویب شود بوشهر- ایرنا- معاون استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه حوادث و سوانح طبیعی زمان معین و مشخصی ندارد لازم است برای مقابله با اینگونه حوادث بودجه های لازم برای استان مصوب شود.


به گزارش ایرنا، شاپور رستمی روز جمعه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر افزود: سیل، طوفان، زلزله و خشکسالی از بحران های مهم حوادث طبیعی است که در استان بوشهر همه آنها مشاهده می شود.
وی با اشاره به اینکه 20 مهر هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی است تصریح کرد: دراین هفته برپایی نمایشگاه، مانور مقابله با بلایای طبیعی و برنامه های آموزشی ویژه عموم مردم ارایه می شود.
معاون استاندار بوشهر یادآور شد: استان بوشهر با توجه به اینکه سالانه حوادثی مانند سیل، زلزله و طوفان در آن به وقوع می پیوندد لازم است مردم نحوه مقابله با آن برای امداد رسانی به آسیب دیدگان را آموزش ببینند تا خسارت و تلفات این حوادث کاهش یابد.
رستمی گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر افتخار میزبانی نخستین نیروگاه اتمی کشور را دارد بروز حوادث پیرامون این مرکز انرژی از جمله حوادث پرتوی را باید پیش بینی کرد.
وی از راه اندازی قرارگاه رافع در استان بوشهر خبرداد و گفت: از مهمترین اهداف راه اندازی این قرارگاه توانمندسازی استان بوشهر درمدیریت بحران هسته ای است.
معاون عمرانی استانداری بوشهر افزود: توسعه زیرساخت های آموزشی در حوزه دفاع پرتوی و هسته ای استان بوشهر یک ضرورت است و باید در این زمینه تلاش لازم صورت بگیرد.
رستمی با تاکید بر تعیین وظایف دستگاه های ذیربط در حوادث هسته ای افزود: نقش هر دستگاه باید در قالب یک کتابچه ای مشخص و به آَنان ابلاغ شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز گفت: برای مواقع و شرایط بحرانی، باید مکانی برای اسکان اضطراری حوادث هسته ای در استان بوشهر ایجاد شود.
عبدالکریم شعبان زاده اظهار کرد: با توجه به اهمیت مقابله با بحران در شرایط اضطراری آگاهی بخش و آموزش باید در دستور کار دست اندرکاران قرار بگیرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان بوشهر افتخار میزبانی نیروگاه اتمی را دارد برای مواقع و شرایط بحرانی باید مکانی برای اسکان اضطراری حوادث هسته ای دراین استان ایجاد شود.
شعبان زاده افزود: مسوولان نیروگاه اتمی بوشهر برای تعیین مکان مناسب برای ایجاد اردوگاه اضطراری مشاوره لازم را ارایه دهند.
وی بر جانمایی اردوگاه اسکان اضطراری حوادث هسته ای در بوشهر تاکید کرد و گفت: جانمایی مرکز اسکان اضطراری باید از هم اکنون در استان بوشهر انجام شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت: دستگاه های مرتبط با امداد و نجات و نظام هسته ای باید در مانورهای لازم برای مقابله با بحران هسته ای شرکت کنند.
629


18/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن