تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت صنایع ورزشی ایران تحسین برانگیز است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اقتصادی > سایر حوزه ها
پیشرفت صنایع ورزشی ایران تحسین برانگیز است
وزیر ورزش عراق از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی بازدید کرد و با حضور در غرفه های نمایشگاهی با تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات ورزشی کشورمان گفتگو کرد.



به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحسین عبطان که به تهران سفر کرده است، پیشرفت های صنایع و خدمات ورزشی ایران تحسین برانگیز دانست.

وی گفت: تجهیزات و صنایعی که توی این نمایشگاه ارائه شده ، نشان دهنده این است که ایران پیشرفت های زیادی در زمینه صنایع ورزشی داشته است. وزیر ورزش عراق اضافه کرد: توی این نمایشگاه پیشرفت شرکت های ایرانی در تولید وسایل و تجهیزات ورزشی کاملا به چشم می آید. عبدالحسین عبطان افزود: ایران در کنار پیشرفت های ورزش های قهرمانی ، در زمینه صنایع و تجهیزات ورزشی و همچنین خدمات مختلف ورزشی هم به توانایی های بالایی دست یافته است.

وزیر ورزش عراق با بیان اینکه ما آماده هستیم از تجربیات ورزشی ایران استفاده کنیم، گفت: در حال حاضر شرکت های ایرانی در توسعه زیرساختها و تجهیزات ورزش عراق حضور و فعالیت خوبی دارند و ما انتظار داریم از این خدمات بیشتر استفاده کنیم و شرکت های ایرانی حضور بیشتر در توسعه و تجهیز ورزش عراق داشته باشند. سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، روز گذشته در مصلی امام خمینی تهران آغاز بکار کرد. در این نمایشگاه بزرگ جدیدترین و نوین ترین صنایع ، تجهیزات و وسایل ورزشی تولید شده در بزرگ ترین و معتبرترین شرکت ها ، کارخانه ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی و همچنین برنامه ها و خدمات مختلف ورزشی تفریحی، ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی که در فضائی بالغ بر 15 هزار متر مربع برپا شده است، ؛ علاوه بر ده ها شرکت داخلی ، شرکت ها  و نمایندگی های 15 کشور؛ آلمان ، اسپانیا ، فرانسه ،سوئیس،ژاپن، کویت،اندونزی، انگلستان ، بلغارستان ،هلند، کره جنوبی ، چین ، ترکیه ، روسیه و ایتالیا نیز حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه، انواع پوشاک و کفش ورزشی ، لوازم و تجهیزات ورزش های گروهی مانند فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ، هندبال و غیره ، تجهیزات ورزش کشتی، تجهیزات استخر ، تجهیزات بدنسازی و تناسب اندام ، انواع لوازم و تجهیزات ورزش های رزمی ، آبی و هوایی ، دوچرخه سواری ، ورزشهای فکری ،انواع تجهیزات و وسایل شنا، ورزش ها و مسابفات آبی و قایقرانی، لوازم و تجهیزات پزشکی، ورزشی، مکمل های غذایی ، دارویی و پروتئینی ، نهادها و شرکت های ارائه دهندگان خدمات ورزشی و ادوات و تجهیز مراکز و سالن ها ورزشی ( کف پوشها ، تابلوها و...) ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تا 19 مهرماه ، هر روز از ساعت 10 تا 20 (8 شب) در محل نمایشگاهی مصلی امام خمینی (ره) ، آماده بازدید است.


۱۳۹۳/۷/۱۸ - ۱۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن