تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819946019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان هسته‌هاي گزينش به تهذيب نفس اهتمام داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۰ب.ظ)
امام جمعه قم: مسئولان هسته‌هاي گزينش به تهذيب نفس اهتمام داشته باشند امام جمعه قم گفت: بايد مسئولان هسته‌هاي گزينش به مسئله تهذيب نفس اهتمام داشته و از دروس اخلاق بهره‌مند شوند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله سيدمحمد سعيدي در ديدار با اعضا هسته‌هاي گزينش آموزش و پرورش با اشاره به اينکه بايد درباره مسائل خصوصي گزينش شونده‌ها امانت‌داري صورت گيرد، تصريح کرد: شغل شما به صورت مستقيم با آبروي مردم در ارتباط است و بايد قوانين را به دقت مورد ارزيابي قرار داده و اگر مواردي با حفظ آبروي مردم منافات دارد تذکر داد تا اصلاح شود.
وي با اشاره به اينکه افراد گزينش‌گر بايد مراقب نحوه برخورد و تعامل با مراجعه‌کنندگان باشند، تصريح کرد: حسن‌نيت از جمله مسائلي است که هسته‌هاي گزينش بايد به آن توجه کنند.
امام جمعه قم با اشاره به ضرورت توجه فعالان عرصه گزينش به مسئله تهذيب نفس تصريح کرد: رسول گرامي اسلام که معصوم بوده و از هر گناه و خطايي دور هستند روزي 70 بار استغفار مي‌کردند و فعالان هسته‌هاي گزينش بايد پيامبر را الگو قرار دهند.
وي ضرورت بهره‌مندي فعالان هسته گزينش از کلاس‌ها و اساتيد درس اخلاق را مورد تاکيد قرار داد و افزود:‌ بايد در انجام وظيفه‌اي که بر دوش داريد رضاي خداوند متعال را مدنظر قرار دهيد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن