تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز امنيت داخلي و مرزهاي کشور به صورت کامل برقرار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۲۳ب.ظ)
امروز امنيت داخلي و مرزهاي کشور به صورت کامل برقرار است وزير کشور در جلسه شوراي اداري استان مازندران، ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي، عملکرد سبز پوشان را در تمامي حوزه ها مثبت و مطلوب ارزيابي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا رحماني فضلي در جلسه شوراي اداري مازندران گفت : با رويکرد اعتدالي دولت يازدهم ، امروز وحدت و انسجام خوبي در کشور بوجود آمده است.
وي با بيان اينکه فعاليت گروه هاي سياسي به خوبي در کشور در حال انجام است، ادامه داد: اختلافات سليقه اي و سياسي در حوزه هاي مختلف از جمله نحوه اداره کشور در زمان انتخابات صورت مي گيرد ،اما وقتي مردم راي را به يک گروه و نظرات دادند بقيه بايد همراه با برنامه هاي گروه پيروز شوند.
وزير کشور ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي ، عملکرد سبز پوشان را در تمامي حوزه ها مثبت و مطلوب ارزيابي کرد و اظهار داشت: امروز امنيت داخلي و مرزهاي کشور به صورت کامل برقرار است.
رحماني فضلي با اشاره به اينکه توفيقات و روند فعاليت کارهاي دولت در يکسال اخير مثبت و پويا بوده است، گفت: با گسترش ارتباط و تعامل ايران با دنيا ، رويکرد مثبتي نسبت به نظام جمهوري اسلامي بوجود آمده است.
وزير کشور با تاکيد بر اين نکته که امروز فشار هاي سياسي عليه ايران کم شده است، اضافه کرد: امروز اصل انرژي هسته اي حق مسلم مردم ماست را دنيا پذيرفته است.
وي با اشاره به اينکه روزگاري براي داشتن دو سانتريفوژ دعوا داشته ايم، ادامه داد: امروز هزاران سانتريفوژ درکشور داريم و براي داشتن بيشتر از آن در حال رايزني هستيم.
رحماني فضلي به تنش و درگيري ها در حوزه منطقه اي ايران در کشورهاي عراق، سوريه ، يمن ، لبنان ، افغانستان و پاکستان اشاره کرد و گفت: تکفيري ها و داعشي ها فرقه هاي انحرافي دست آموز آمريکا و استکبار هستند که به اسم اسلام فعاليت مي کنند.
وزير کشور تصريح کرد: يقين داشته باشيد اين ائتلاف ها خيمه شب بازي بيش نيست و در آينده نزديک اين بازي به نفع مسلمانان جهان و جمهوري اسلامي ايران تمام مي شود.
رحماني فضلي با بيان اينکه ايران فريب اين نيرنگ ها را نمي خورد، اظهار داشت: امروز جمهوري اسلامي در بسياري از کشورهاي منطقه اثر گذار است و دنيا نيز به اين نتيجه رسيده است.
وزير کشور به حوزه اقتصادي اشاره کرد و بيان داشت: در حال حاضر با کاهش نرخ تورم و رکود اقتصادي ، اميد بين مردم ايجاد شد و اين فضاي اقتصادي همراهي مردم با دولت را نشان مي دهد.
وي با بيان اينکه دولت رشد منفي اقتصادي را به سمت مثبت شدن سوق داده است، گفت: تصميم گيري اقتصادي در کشور ثبات پيدا کرده است.
رحماني فضلي به اهميت انسجام و وحدت در حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي اشاره کرد و گفت: ساماندهي و نظم و نظارت دقيق تر در حوزه فرهنگي از برنامه هاي مهم دولت است.
وي بر لزوم تکريم ارباب رجوع و مردم ، اجراي قانون و سرعت بخشيدن به ارايه خدمات عمومي به مردم تاکيد کرد و گفت: مسوولان دستگاه هاي اجرايي بايد به اين موارد توجه جدي داشته باشند.
وزير کشور از کشف ‌2 هزار و 400 مورد زمين‌خواري در تهران خبر داد و گفت: برخورد با دانه‌درشت‌هاي زمين‌خوار‌ در دستور کار است.
رحماني فضلي درباره برخورد با زمين‌خواري و تغيير کاربري زمين اظهار داشت: برخورد با زمين‌خواري و جلوگيري از تغيير کاربري با جديت در کشور پيگيري مي‌شود.
وي تصريح کرد: وضعيت مازندران نسبت به گذشته مثبت است و طبق گزارش‌هايي که از استاندار مازندران در اين زمينه دريافت کردم حدود 90 درصد تغيير کاربري اراضي کاهش پيدا کرده است.
فضلي درباره سازمان عمران سواحل گفت: سازمان عمران سواحل در حال پيگيري است و اجراي اين سازمان جزء قانون است و اعتبار لازم در اين زمينه دريافت شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن