تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804149566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدی مقدم: با تهدیدات مرزی مقابله می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: احمدی مقدم: با تهدیدات مرزی مقابله می کنیم


فرمانده نیروی انتظامی گفت: این نیرو در منظومه ای به همراه سپاه، ارتش و نیروی های اطلاعاتی آماده است با هر تهدیدی از جمله داعش در مرزهای کشور مقابله کند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، در باره ارائه طرح جامع انسداد مرزها توضیح داد: برای تحقق این امر اعلام کردیم که به 100 هزار نیرو و 6 میلیارد تومان بودجه نیاز داریم. امروز شاهد حضور 70 هزار نیرو در مرزها هستیم و تا پایان سال، مرزهای غربی و شرقی استقرار یافته خواهد شد.

احمدی

فرمانده نیروی انتظامی اظهار امیدواری کرد تا پایان برنامه ششم، استقرار موانع مرزی، راه آسفالته، برق، آب، رادار، دوربین و انواع تجهیزات در مرزها ایجاد شود.

به گفته سردار احمدی مقدم، میزان کنترل ما در مرزها از 100 حدود 25 بود اما امروز این رقم به 70 رسیده است.

وی ادامه داد: اقدامات گروه های تروریستی، امروز در صفر مرزی انجام می شود و این در حالی است که پیشتر گروه های شرور در داخل وارد می شدند.

وی ادامه داد:امروز هر سازمانی که بخواهد از دیگر سازمان ها و موسسات رغیب عقب نماند چاره ای جز حرکت در مسیر دانش بنیانی و علمی ندارد.

وی یادآورشد: اساسا امکان ندارد در جامعه علمی و با توجه به گستردگی علم و فناوری، یک سازمان با روش های سنتی و بدون تکیه به روش های علمی حفظ جایگاه کند.

فرمانده نیروی انتظامی توضیح داد: هر سازمان بین هدف مطلوب و امکانات موجود باید نقشه مشخصی به عنوان راهبرد داشته باشد و نظام ارزیابی این حرکت از اهمیت بسزایی برخوردار است که این امر نیازمند ایجاد زیرساخت های علمی است.

سردار احمدی مقدم تاکید کرد: امروز بیش از 300 عضو هیات علمی و 1800 همکار علمی دانشگاهی در حوزه های مختلف با نیروی انتظامی همکاری می کنند. همچنین 16 نشریه علمی پژوهشی در نیروی انتظامی تهیه می شود که همه در مسیر تبدیل به سمت نشریات علمی پژوهشی قرار دارد.

وی تصریح کرد: امروز ادعا می کنیم برای هر تصمیم گیری در نیروی انتظامی و ارزیابی عملکرد و تبیین راهبردهای آتی از فرآیندهای علمی استفاده می کنیم و نیروی انتظامی فرد محور نیست.

فرماندهی نیروی انتظامی ادامه داد: همکاری های بسیاری با دانشگاه ها برای تبیین نرم افزار و سخت افزار ها داریم. ما به عنوان اولین سازمان گام شجاعانه ایی برداشتیم و ارزیابی سلامت سازمانی را در دستور کار قرار دادیم.

سردار احمدی مقدم گفت: باید تلاش کنیم اشکالات و نواقصمان را مشخص کنیم و راه های رفع آنرا بیابیم. نیروی انتظامی در این بخش اقدامات خوبی انجام داده است.

به گفته وی، در بخش آی تی نیروی انتظامی جز سازمان های پیشرو محسوب می شود در صورتی که در ابتدا این گونه نبود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه این نیرو یک واحد اجتماعی است و بدون مردم مفهومی ندارد،یادآرو شد: نیروی انتظامی وجود دارد زیرا مردم نیازمند امنیت هستند.

به گفته سردار احمدی مقدم، جوهره نظام جمهوری اسلامی مردمی است و حکومت و مردم در هم مانند تارپود در هم تنیده شده اند.

وی با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی مبنی بر تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار اظهار کرد: اقتدار ماحصل کارآمدی و کار جهادی است. باید نیازهای مردم را پاسخ دهیم از این رو باید نگاه آنان را ارزیابی کرده و نظرات آنان را سنجیده و مشارکت اجتماعی را افزایش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تامین امنیت بدون مشارکت مردم قابل تامین نیست، اظهار کرد: چنانچه مردم به آموزش های پلیس توجه کنند قطعا بسیاری از جرایم اتفاق نمی افتد. همچنین اگر اعتماد مردم و پلیس از بین برود حرف پلیس بی اعتماد می شود.

سردار احمدی مقدم در ادامه درباره انسداد مرزها توضیح داد: در زمان ادغام نیروی انتظامی در دهه 70، مرزهای کشور عمدتا دفاعی بود؛ حتا در مرزهای شرقی نیز ارتش و سپاه و تا سال 80 هنوز یگان های دفاعی در مرزها حضور پررنگ داشتند اما در سال های بعد نیروی انتظامی در مرزها حضور پیدا کرد.
 


پنج شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن