تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820792204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعمال تکفيري‌ها با دستورات اسلام تناقض دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۲۲:۲۱ب.ظ)
استاندار کردستان: اعمال تکفيري‌ها با دستورات اسلام تناقض دارد استاندار کردستان گفت: اعمال گروه‌هاي تکفيري با دستورات اسلام تناقض دارد چرا که دين اسلام، دين خشونت‌گرا نيست.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالمحمد زاهدي، اظهار داشت: يک حقيقت و يک واقعيت وجود دارد، حقيقت اين است که همه ما از يک پيکر و گوهر آفريده شده‌ايم و همين امر سبب شده که نمي‌توانيم نسبت به سرنوشت يکديگر بي‌تفاوت باشيم.
استاندار کردستان افزود: واقعيت دنياي امروز عکس اين حقيقت است که خداوند براي ما مقدر کرده است و امروز در دنيا کمتر نسبت به مشقت‌ها و سختي‌هاي ديگران احساس مسئوليت مي‌شود.
وي خاطرنشان کرد: گاهي مردم در برخي نقاط بر اثر سيل و حوادث طبيعي دچار آسيب‌ها و بلايايي مي‌شوند که بايد احساس مسئوليت کنيم اما در اکثر نقاط جهان امروزي اين احساس مسئوليت وجود ندارد.
زاهدي تصريح کرد: بدتر از اين قضايا اين است که خود انسان‌ها اين آلام را متوجه ديگران مي‌سازند که نمونه آن را مي‌توان در کشورهاي همسايه مشاهده کرد که افرادي بيگناه قرباني افراطي‌گري عده‌اي با نام اسلام مي‌شوند.
وي افزود: کشورهايي هستند که به افزايش وسعت اين جنايات کمک مي‌کنند و کشتار کودکان در فلسطين و غزه به وسيله سلاح‌هاي رژيم صهيونيستي، کودکان کوباني و شنگال که با بدترين جنايات داعش کشته مي‌شوند، مصداق اين صحبت‌هاست.
استاندار کردستان با اشاره به جنايات داعش در کشورهاي همسايه که با نام اسلام صورت مي‌گيرد، گفت: اعمال اين گروه‌هاي تکفيري با دستورات اسلام تناقض دارد چرا که دين اسلام، دين خشونت‌گرا نيست.
زاهدي گفت: دست‌هاي قدرت که مي‌توانند از بروز چنين اتفاقاتي جلوگيري کنند امروز دست روي دست گذاشته و تنها نظاره‌گر هستند.
وي در ادامه به برگزاري جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: در جشن عاطفه‌ها علاوه بر اينکه تلاش مي‌شود بخشي از کم و کاستي‌هاي زندگي کودکان و دانش‌آموزان نيازمند را جبران کند، به دنبال فرهنگ‌سازي و آموزش است که ما بدانيم از يک خانواده هستيم.
زاهدي افزود: مهم نيست به چه ميزان در اين جشن مردم کمک مي‌کنند بلکه ارزش اين کار به اين است که مردم خود را در اين کار شريک مي‌دانند.
استاندار کردستان گفت: مردم مطمئن هستند با شرکت در اين کارهاي خير و خداپسندانه، خداوند در آخرت پاداش نيکويي آنان را خواهد داد و اين همان چيزي است که اسلام به دنبال آن است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن