تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813443170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالاترين امنيت در درياي خزر توسط دریابانی ناجا ایجاد شد/ ساماندهي 1500 شناور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سرهنگ حسینی:
بالاترين امنيت در درياي خزر توسط دریابانی ناجا ایجاد شد/ ساماندهي 1500 شناور
نوشهر-خبرگزاري مهر: فرمانده درياباني استان مازندران گفت: حضور مستمر و فعال نيروهاي درياباني انتظامي مازندران باعث ايجاد بالاترين ضريب امنيت در درياي خزر شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ هوشنگ حسيني ظهر چهارشنبه در حاشيه مراسم تجليل از نيروهاي درياباني غرب مازندران در نوشهر گفت: نیروهای دریابانی نیروی انتظامی استان برای حفظ و حراست و پاسداری از مرزهای آبی و نوار ساحلی حضور مستمر و فعال دارد و همين حضور باعث ايجاد بالاترين امنيت در درياي خزر در سطح جهان شده است. فرمانده درياباني استان مازندران در گفتگو با مهر افزود: تفاوت ماموريت درياباني ناجا با ماموريت هاي نيروي انتظامي در حوزه دريا و خشكي است و عليرغم همه سختي ها در ماموريت، حراست و پاسداري از دريا،  نیروهای دریابانی نیروی انتظامی استان از هیچ كوششی در اين راه دریغ نمی‌كنند. وي افزود: دریابانی نیروی انتظامی در محدوده مرز ساحلی مستقر و با شناورهایی كه در اختیار نیروهای دریابانی است، امروز امنیت دریانوردی را با بالاترين ضريب امنيتي برعهده دارند. ساماندهي 1500 شناور در درياي مازندران فرمانده درياباني استان مازندران در بخش ديگر  با اشاره به ساماندهي شناورها در سطح استان عنوان داشت: در بحث ساماندهي شناورها، استان مازندران به عنوان اولين استان نسبت به كنترل و ثبت شناورها در سطح كشور اقدام كرده است. وي با بيان آنكه مازندران تنها استانی است كه در آن شناورهای تفریحی، صیادی و تجاری با رنگ‌های خاص مشخص و ثبت شده‌ و در سطح كشور نمونه است، عنوان داشت: يكهزار و 500 شناور در استان مازندران شناسايي و ساماندهي شده است. سرهنگ حسيني هشدار داد: در صورتيكه شناورها مجوز لازم را نداشته باشند و اصول ايمني را رعايت نكنند، بفوريت نسبت به توقيف شناورهاي مذكور و هدايتشان به سمت پاركينگ اقدام خواهد شد. وي افزود: با ساماندهي شناورها در مازندران، براحتي مي توان بواسطه رنگ و شماره نصب شده بر روي شناورها نسبت به شناسايي مالكو آدرس مالك و شماره تنه و موتور شناور اقدام كرد. حسيني با اشاره به محدوده تردد شناورها، اظهار كرد: شناورهاي تفريحي تنها مجازند حداكثر دو مايل از ساحل دور شوند و اگر از اين حد خارج شوند، ماموران درياباني با آنان برخورد خواهند كرد.


۱۳۹۳/۷/۱۶ - ۱۳:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن