تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820400239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرخانه دائمی سمپوزیوم به زودی دائر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
دبیرخانه دائمی سمپوزیوم به زودی دائر می شود
مدیر عامل سازمان زیبا سازی در مراسم اختتامیه ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه‌سازی بیان کرد: دبیرخانه دائمی سپموزیوم به زودی دائر می‌شود.


 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،جمال کامیاب مدیر عامل سازمان زیبا سازی عنوان کرد: در این سمپوزویم شاهد بودیم که در برابر توان خواستن اراده و احساس رویاها حتی سنگهای سخت هم سر تعظیم فرود می‌آورند و نقشها را برتن پذیرا می‌شوند.

وی افزود: در فرهنگ، ادبیات و حکمت این مرز و بوم هر گاه سخن از هنر می‌شود این هنر همواره با فضیلت عشق برابر است.

کامیاب اظهار داشت: در دنیای کنونی با همه ناملایمات وافزون‌طلبی‌ها و زیاده‌خواهی‌ها تصور نمی‌کنم سختتر از سنگها در دنیا وجود داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدوارم که این گونه رویداد‌ها بهانه‌ای باشند تا بتوانیم درآینده جامعه زیباتری را شاهد باشیم.

* اثر هنری وقتی ارزشمند می شود که یک مفهوم هنری را بتوانیم با آن بیان کنیم

در ادامه این مراسم چمران رئیس شورای شهر در ادامه این مراسم بیان کرد: استفاده از هنر در شهر بخصوص در تهران با وجود مشکلات بصری و سایر مشکلاتی که انسان از آن رنج می‌برد ما کمتر فرصت می کنیم تا زیبایی‌های بوستان‌ها و مناظر زیبای شهر خودمان را در داخل شهر ببینیم و از آن استفاده کنیم.

وی افزود: ما باید در تهران ناهنجاریها را بزداییم و در شهری که بیشتر از 10 میلیون جمعیت دارد شاهد شهری آرام و محلی امن برای زندگی مردم باشیم.

چمران با اشاره به بهره گیری از نقاشی‌های دیواری و گرافیکی در تهران بیان کرد: زمانی از طرح‌های نقاشی روی دیوار استفاده می‌شد اما در تهران که این طرحها همیشه ماندگار و پایدار نیستند و مجسمه‌ها که ساخته می شدند و در نقاط شهر نصب می‌شدند می‌توانستند باعث آرامش باشند و آرامش را به مردم القا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه این مجسمه‌های می‌تواند به آرامش درونی بیانجامد گفت: بدون تردید سمپوزیوم‌هایی که برگزار می‌شوند باید هدفمند باشند و یک بیان خاص و گویا و پاک را عنوان کنند.

وی با بیان اینکه خلق آثار هنری صرفا به زیبایی‌های ظاهری ختم شود،‌ اظهار داشت:  امیدواریم که سمپوزیومهای بین المللی همیشه به صورت هدفمند برگزار شوند و اثرهایی که در شهر نصب می‌شوند باید به تفکروا دارند و معنا و مفهوم داشته باشند.

انتهای پیام/ 







تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن