تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820891489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن عاطفه‌ها فرصتی برای دگردوستی انسان‌هاست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: انواری در مراسم زنگ جشن عاطفه‌ها:
جشن عاطفه‌ها فرصتی برای دگردوستی انسان‌هاست
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم جشن عاطفه‌‌ها گفت: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای آموزش و تمرین دگردوستی و مهرورزیدن است که رشد اجتماعی را برای افراد به ارمغان می‌آورد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه خواجه عبداله انصاری برگزار شد با بیان اینکه جشن عاطفه‌‌ها تمرینی برای مهرورزی و دوست داشتن انسانها است گفت: کودک از ابتدای زندگی دوست داشتن و مهرورزیدن و دگر دوستی را آموزش می‌بیند بسیاری از انسانهای بزرگسال اگرچه به ظاهر رشد یافته‌اند اما فکر و عمل آنها هنوز در دوران کودکی است.

وی در ادامه افزود: افرادی که در جشن عاطفه‌ها شرکت می‌کنند ضمن آموزش دگر دوستی، تمرینی برای تمام عرصه‌های زندگی نیز دارند.جشن عاطفه‌ها فرصتی برای رشد اجتماعی که در عمل محقق می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه با اشاره به جشن عاطفه‌ها در ابتدای سال تحصیلی تصریح کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها درابتدای سال تحصیلی برای دانش‌آموزان بهترین فرصت را برای آموختن و تمرین دوست داشتن و مهرورزی همنوع خود فراهم می‌کند.

حسین انواری در ادامه با بیان اینکه این جشن به طور همزمان در 60 هزار مدرسه برگزار می‌شود، اظهار داشت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار مهر در انتظار مهر همزمان با نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در شصت هزار مدرسه سراسر کشور برگزار می‌شود. کمکهای جمع‌آوری شده توسط اولیای مدرسه به دانش‌آموزان نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

وی در ادامه گفت: همچنین در 17و 18 مهرماه بیست و سه هزار پایگاه مساجد و 15 هزار پایگاه کمیته امداد آماده دریافت کمکهای مردمی به نفع دانش‌آموزان نیازمند است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین مردم نوع دوست و خیر می‌توانند از طریق سامانه 7355 کمکهای خود را به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن