تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814597322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مودم هاي 3G و 4G ايرانسل رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۹:۵ق.ظ)
با آغاز پيش ثبت نام در نمايشگاه تلکام 2014 مودم هاي 3G و 4G ايرانسل رونمايي شد ايرانسل از معرفي مودم‌هاي مبتني بر نسل سوم و چهارم اينترنت همراه خود و آغاز پيش ثبت نام اين مودم ها در نمايشگاه ايران تلکام 2014 خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، پس از راه اندازي موفقيت آميز نسل سوم و چهارم شبکه باند پهن همراه ايرانسل و توسعه پرشتاب اين شبکه، با معرفي مودم هاي 3G و 4G ايرانسل، پيش ثبت نام اين مودم ها در نمايشگاه ايران تلکام 2014 آغاز شده است.
مشترکين سيم کارت هاي ايرانسل، با استفاده از سيم کارت فعلي خود ميتوانند از خدمات نسل سه (3G) ايرانسل بر روي گوشي هاي تلفن همراه و يا اين مودم ها برخوردار شوند و براي استفاده از خدمات شبکه نسل چهارم (4G)، نيازمند خريد سيم کارت هاي نسل چهارم (USIM) هستند که به قيمت 20 هزار تومان ارائه خواهند شد. اين مودم ها به منظور فراهم نمودن امکان دسترسي آسان تر به اينترنت همراه ايرانسل با استفاده از دستگاه هاي ديگري به غير از گوشي تلفن همراه، عرضه مي شوند. اين مودم ها که داراي قابليت اتصال به شبکه هاي GPRS، EDGE، 3G و 4G براساس مدل مي باشند، در دو حالت قابل نصب از طريق پورت USB و اتصال از طريق Wi Fi ارائه شده اند. مودم هاي نسل 3 و 4 ايرانسل داراي پنل ارسال و دريافت پيامک بوده و در هر مدل قابليت ويژه اي همچون پنل مديريت مصرف ديتا، صفحه نمايشگر، نشانگر وضعيت اتصال به شبکه، امکان اتصال کارت حافظه SD و حتي امکان استفاده از مودم به عنوان شارژر موبايل نيز گنجانده شده است.
براساس اين گزارش، چهار مدل مودم همراه نسل سه و سه مدل مودم همراه 3G/4G ايرانسل، همزمان با برپايي نمايشگاه بين المللي ايران تلکام 2014 رو نمايي شده اند. مدل E3533 يک مودم USB با قابليت اتصال به شبکه هاي GPRS، EDGE و 3G است که به نشانگر وضعيت اتصال به شبکه و پنل ارسال و دريافت SMS مجهز است. اين مودم با قيمت 119هزار و 900 تومان به بازار عرضه خواهد شد. مودم همراه مدل E8231 ايرانسل از شبکه هاي GPRS، EDGE و 3G پشتيباني ميکند و با قابليت اتصال Plug and Play، پنل تبادل SMS و قابليت اتصال از طريق Wi Fi و قيمت 149هزار و 900 تومان به بازار عرضه خواهد شد.
مدل E5730 با مشخصاتي نظير پشتياني از شبکه هاي GPRS، EDGE و 3G، پنل تبادل پيامک، قابليت استفاده به عنوان شارژ تلفن همراه (Power bank)، قابليت اتصال به اينترنت از طريق کابل USB، قابليت اتصال به اينترنت از طريق کابل شبکه (Rj45) و يا شبکه Wi Fi و پنل مديريت مصرف ديتا با قيمت 299هزار و 900 تومان به بازار عرضه خواهد شد. مدل E5336 هم با پشتيباني از شبکه هاي GPRS، EDGE و 3G، صفحه نمايشگر، پنل تبادل پيامک، قابليت اتصال کارت حافظه SD و قابليت اتصال به اينترنت از طريق کابل USB و Wi Fi با قيمت 269هزار و 900 تومان به بازار عرضه ميشود.
مودم E3372 ايرانسل با قابليت اتصال به شبکه هاي GPRS، EDGE، 3G و 4G، نصب آسان (Plug and Play)، پنل تبادل پيامک، نشانگر اتصال به شبکه، پنل مديريت مصرف ديتا و قابليت اتصال کارت حافظه SD به قيمت 249هزار و 900 تومان و مدل E5372 هم با قابليت پشتيباني از شبکه هاي GPRS، EDGE، 3G و 4G، صفحه نمايش، پنل تبادل پيامک، ارتباط با اينترنت از طريق Wi Fi و کابل USB و اتصال کارت حافظه SD با قيمت 479 هزار و 900 تومان به بازار عرضه ميشود.
مودم مدل E5373 ايرانسل هم با پشتيباني از شبکه هاي GPRS، EDGE، 3G و 4G، پنل تبادل پيامک، نشانگر وضعيت باتري و اتصال شبکه و قابليت اتصال به اينترنت از طريق کابل USB و Wi Fi هم با قيمت 319هزار و 900 تومان به بازار ارتباطات کشور عرضه خواهد شد.
بنابر اعلام، متقاضيان ميتوانند تا 17 مهر و با مراجعه به سالن اختصاصي ايرانسل (سالن 27) در نمايشگاه بين المللي ايران تلکام 2014 نسب به انجام مراحل پيش ثبت نام مودم هاي نسل سوم و چهارم اينترنت همراه ايرانسل اقدام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن