تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820108728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد 35 هزار تن شير در جنوب کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ مهر ۱۳۹۳ (۴:۲۶ق.ظ)
با راه اندازي 5 مجتمع دامداري محقق مي شود؛ توليد 35 هزار تن شير در جنوب کرمان رئيس سازمان جهاد کشاورزي جنوب کرمان گفت: با راه اندازي 5 مجتمع دامداري در جنوب کرمان 35 هزار تن شير توليد مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد يعقوب موسوي افزود: در حوزه توليد همواره جهاد کشاورزي با دامپزشکي همکاري داشته است و به سلامت دام توجه فراواني شده است.
موسوي خاطرنشان کرد: در جنوب کرمان پنج مجتمع گاو شيري در حال احداث است که 5 هزار رأس دام مولد در آن توليد و سالانه 35 هزار تن شير و يک‌هزار و 500 تن گوشت به ظرفيت‌هاي استان افزوده مي شود.
وي بيان کرد: همچنين 23 هزار و 672 تن گوشت قرمز، يک هزار تن تخم مرغ، يک هزار و 121 تن گوشت سفيد و 194 تن عسل در يک سال گذشته در جنوب کرمان توليد شده است.
موسوي تصريح کرد: امسال در 26500 هکتار، مبارزه با ملخ در دشت جازموريان صورت گرفت که يک موفقيت خوب در منطقه محسوب مي شود.
وي با تأکيد بر لزوم همکاري کشاورزان با مأموران سرشماري گفت: همه اين توليدات نياز به برنامه ريزي ها در قالب آمار دقيق امکان پذير است.
موسوي بيان کرد: بايد دامپزشکي به مسأله بهداشت و نظارت دام توجه خاصي داشته باشد؛ زيرا سلامت دام مساوي با سلامت انسان است.
رئيس سازمان جهاد کشاورزي جنوب کرمان با بيان اينکه يک برنامه پنج ساله براي افزايش راندمان آب در مزارع داريم، گفت: کشاورزي در کلان کشور مظلوم واقع شده که رسانه‌ها هم به آن دامن مي‌زنند و چنان به کشاورزي يورش مي‌برند، گويا ساير بخش‌ها مصرف کننده آب نيستند.
وي عنوان کرد: تلاش ما اين است که بالاترين تمهيدات را در مصرف آب داشته باشيم، اما؛ در کوتاه‌مدت اين امر محقق نمي‌شود و عزم ملي را مي‌طلبد ما موظف به حفظ پايدار منابع آب و خاک هستيم و تلاش داريم حداکثر بهره‌برداري بخش آب را داشته باشيم، اما؛ اين مهم فقط توسط بخش کشاورزي محقق نمي‌شود.
موسوي در پايان اضافه کرد: از کشاورزان تقاضا داريم آمار دقيق و صحيح به مأموران سرشماري ارائه دهند و اين آمار هيچ ارتباطي به حذف يارانه‌ها ندارد، آنچه واقعيت است را اطلاع دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن