تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821029216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال تا سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تکمیل باغ موزه دفاع مقدس چهارمحال تا سال 94
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 34 درصدی باغ موزه دفاع مقدس این استان خبر داد.
عباس عباسی گفت: طی سفر ریاست‌ محترم جمهور به این استان 50 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص داده شد. وی افزود: اجرا و احداث باغ موزه دفاع مقدس پرهزینه و زمان‌بر است و نیاز به برنامه‌ریزی منسجم دارد. عباسی بیان کرد: با تخصیص و جذب اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال 94 این باغ موزه در استان چهارمحال و بختیاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال‌جاری از پنج کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی شده است، گفت: در سال‌جاری بر اساس برنامه‌‎ریزی‌های صورت‌گرفته از آلبوم صوتی نیز رونمایی خواهد شد. وی از ساخت فیلم سینمایی بلند زندگی سردار حسینعلی ترکی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای ساخت این فیلم سینمایی 2 هزار میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. عباسی تاکید کرد: 30 هزار سند از شهدای چهارمحال و بختیاری توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جمع‌آوری شده است.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن