تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 70 درصدي رفع نيازهاي مراجعه کنندگان به هلال احمر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۴۱ب.ظ)
افزايش 70 درصدي رفع نيازهاي مراجعه کنندگان به هلال احمر هلال احمر به عنوان يک نهاد مردمي و امداد رساني با سابقه 91 ساله هميشه نقش مهمي در تسکين آلام آسيب ديدگان در بحران ها و حوادث داشته است؛ فرهنگ صلح و دوستي ريشه در هلال احمر دارد، و مردم هميشه به امدادرسانان اين نهاد مردمي به عنوان فرشتگان نجات نگاه کرده اند.
به گزارش خبرگزاري موج، جمعيت هلال احمر کشورمان طي يک سال گذشته به موفقيت هاي قابل مباهاتي دست پيدا کرده است ، موفقيت هايي که خود نشان از وجود يک بستر مناسب براي تداوم اين پيشرفت ها است .
کسب کرسي در فدراسيون بين المللي صليب سرخ، افزايش 100 درصدي وضعيت رفاهي کارکنان هلال احمر، بر قراري ارتباط موثر و آنلاين با مراجعين و نيازمندان ، حضور در مجامع بين المللي و عرضه توانمندي هاي هلال احمر ايران،استفاده از نيروهاي متخصص و علمي در سحط مديريت جمعيت هلال احمر ، افزايش بهره وري از توانمندي هاي هلال احمر در مواقع الزامي جملگي از موفقيت هاي جمعيت هلال احمر در اين يک سال گذشته محسوب مي شود.
توجه و ترويج اخلاق مداري کرامت انساني در هلال احمر به عنوان رکني رکين فعاليتهاي اين نهاد مردمي يکي از شاخص هاي مهم و موثر در ارتقاي سلامت کاري مديران و کارمندان اين نهاد امدادي کشورمان محسوب مي شود.
تقويت ويژه جايگاه روابط عمومي و برقراري ارتباط مستمر با رسانه ها به جهت اقناع افکار عمومي و تلاش براي عرضه خدمات هلال احمر به افکار عمومي نشان دهنده جايگاه ويژه مردم در نزد مديريت هلال احمر است.
بر اساس اعلام کارشناسان طي يک سال گذشته سطح رفاهي و معيشتي کارکنان اين نهاد مردمي افزايش 100 درصدي نسبت به سال هاي گذشته داشته است ، همچنين رفع نيازهاي افراد نيازمند و مراجعه کننده به هلال احمر نيز با جديت بيشتر در دستور کار قرار گرفته است.
بر طبق آمار پرداختي هاي هلال احمر به مراجعه کننده هاي نيازمند نيز با افزايش 70 درصدي روبرو بوده است، تامين داروهاي کم ياب و خاص از سوي هلال احمر براي نيازمندان نيز از ديگر دستاوردهاي اين نهاد مردمي بوده است.
سازمان داوطلبان هلال احمر به عنوان يکي از بازوان توانمند اين نهاد در امر کمک رساني به نيازمندان طي يک سال گذشته نقش مهم و موثري را ايفا کرده است .
در حوزه امداد و نجات با کاهش 30 درصدي زمان امداد رساني به آسيب ديدگان مواجه شده ايم به طوريکه ميانگين زمان حضور امدادرسانان هلال احمر بر بالين آسيب ديدگان نسبت به سال هاي گذشته کاهش 30 درصدي داشته است.
به روز رساني ناوگان امداد هوايي و بکارگيري هلکوپترهاي جديد و به روز در اين ناوگان علي رغم وجود مشکلات تحريم يکي از ديگر دستاوردهاي مهم هلال احمر طي يک سال گذشته محسوب مي شود.
افزايش توان توليدي محصولات دارويي و تجهيزات پزشکي سازمان تدارکات پزشکي و ورود داروهاي جديد به خط توليد اين سازمان از ديگر موفقيت هاي هلال احمر در ظرف اين يک سال است.
راه اندازي ستاد مديريت بحران براي نخستين بار در جمعيت هلال احمر براي کنترل و نظارت جامع و منسجم تر در زمان وقوع حوادث و بلايا به رياست دکتر محمد فرهادي در راستاي ايجاد نظم و سازماندهي بهتر و موثر تر در امر امداد رساني يکي از دستاوردهاي مهم هلال احمر محسوب مي شود.
در حوزه سازمان جوانان نيز برگزاري کلاس هاي مختلف امدادي و فرهنگي و همچنين عقد قرار داد با سازمان هاي مختلف دولتي براي آموزش اعضاي سازمان جوانان به منظور افزايش توان علمي و امدادي آنها و حضور در اردوهاي مختلف آموزشي و کاربردي و همچنين تلاش براي اشاعه و بسط فرهنگ کمک رساني در بين جوانان هلال احمر از ديگر اقدامات مفيد هلال احمر محسوب مي شود.
تمامي اين موفقيت بر اساس يک فرمول ساده در هلال احمر حاصل شده است و آن مديريت علمي و تخصصي همراه با وحدت کلمه و پرهيز از حواشي ، که اين خود نشان از افق هاي روشن براي اين نهاد مردمي در سال هاي آينده دارد.
اميرطاهر حسين خان کارشناس حوزه رسانه













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن