تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820893807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درختان بوستان‌های منطقه 11 دارای شناسنامه الکترونیکی می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
درختان بوستان‌های منطقه 11 دارای شناسنامه الکترونیکی می‌شوند
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در راستای حفظ و نگه داری درختان از اجرای فاز دوم نشانه گذاری درختان سطح منطقه خبر داد.
 کرم کریمی معاون امور شهری و فضای سبز در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: با هدف حفظ و نظارت برحسن نگه داری فضای سبز و درختان موجود، اداره فضای سبز اقدام به تهیه شناسنامه درختان و ایجاد بانک اطلاعاتی با روش نوین کرده است.  
 
وی در ادامه اظهار داشت: بدین منطور کلیه درختان بوستان‌های دانشجو، رازی، ارفع، افق، امیریه، اوستا، تهرانی، رودکی، قبله، گلها و شمیان نشانه گذاری گردیده و سایر بوستان‌ها دراولویت کاری طرح مذکور قرار گرفته است. 

کریمی در ادامه بیان داشت: در راستای اجرای این طرح وضعیت تمام درختان از قبیل ارتفاع، بن وضعیت بیماری، درصد شادابی درختان و . . . مورد بازدید قرار گرفته و گزارش داده می‌شوند و درختان ضعیف شناسایی شده و مراقبت‌های لازم در مورد آن‌ها انجام خواهد شد.  
 
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 خاطر نشان کرد: طرح پلاک کوبی درختان به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی در راستای دسترسی آسان‌تر به اطلاعات مربوط به درختان در جهت حفظ، حراست و نگه  داری از آنها در حال انجام است. 

انتهای پیام/ 







تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن