تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798585634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف سالانه 200 میلیون لیتر مشروبات الکلی در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مصرف سالانه 200 میلیون لیتر مشروبات الکلی در ایران
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم، ضمن ارائه آماری درخصوص افزایش مصرف مشروبات الکلی در برخی نقاط کشور، گفت: بر اساس اعلام مدیر کل سلامت روان وزارت بهداشت متاسفانه در بسیاری از مناطق مصرف الکل افزایش داشته به گونه ای که بیش از 200 میلیون لیتر انواع مشروبات الکلی ساخت داخل و قاچاق در کشور مصرف می‌شود.
آفتاب: حسن تامینی لیچائی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه امروزه نگرانی بین تولید کنندگان الکل وجود دارد مبنی بر آنکه بسیاری از این الکل ها وارد چرخه مصرف مشروبات الکلی می شود، افزود: بر این اساس تولیدکنندگان نامه ای به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارسال کرده اند که هیات نظارت مجلس نیز وارد عمل شده و بررسی هایی روی این موضوع انجام داده است.
 
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به ضرورت این امر نشستی با حضور برخی تولیدکنندگان الکل برگزار شد و درآن راهکارها برای جلوگیری از ورود الکل به چرخه مصرف مشروبات مدنظرقرار گرفت.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان، الکل را به دو شکل تولید و عرضه می کنند، تصریح کرد: اول به شکل فله ای است که در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد و دوم به شکل بسته بندی شده بین مراکز درمانی و بیمارستان ها توزیع شده که  مواد اولیه آن نیز از چغندر یا نیشکر است .
 
وی یادآورشد: درتولید مواد الکلی باید ماده تلخ کننده ای استفاده کنند که به شکل مستقیم غیرقابل مصرف خواهد شد لذا با توجه به اینکه تهیه این ماده تلخ کننده نیازمند بار مالی است بنابراین بسیاری از تولیدکنندگان الکل از آن استفاده نمی کنند و این عدم استفاده منجر به شیرین بودن الکل شده و در برخی موارد در تهیه مشروبات الکلی به کار گرفته می شود.
 
تامینی لیچائی درباره اعلام مدیر کل سلامت روان وزارت بهداشت درباره میزان مصرف الکل در کشور، گفت: بر اساس این اعلام، متاسفانه در بسیاری از مناطق مصرف الکل افزایش داشته به گونه ای که بیش از 200 میلیون لیتر انواع مشروبات الکلی ساخت داخل و قاچاق در کشور مصرف می‌شود که متاسفانه این آمار نگران کننده بوده و  شامل انواع مشروبات الکلی نیز می شود.
 
نماینده مردم رشت در مجلس نهم، یادآور شد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جلسات متعددی با تولیدکنندگان الکل برگزار کرده و اکنون نیز این نشست ها ادامه دارد تا به نتیجه برسیم.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه تاکنون پلیس امنیت نتوانسته از تولید مشروبات الکلی جلوگیری کند ، درباره راهکارهای در نظر گرفته شده برای بهبود این وضعیت، یادآور شد: ؛ ما اکنون درصدد هستیم تا از تولیدکنندگان الکل که درنظر دارند در تولیدات خود از ماده تلخ کننده استفاده کنند به شکلی حمایت کنیم.
 
این نمانیده مردم در مجلس نهم، تاکید کرد: از سویی دیگر قرار است از قاچاق مشروبات الکی نیز جلوگیری شود. همچنین مقرر شد سازمان غذا و دارو نظارت بیشتری داشته و پلیس امنیت نیز همکاری بهتری در این خصوص داشته باشد.
 
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم، گفت: در این راستا اعلام کردیم که اگر نیاز به وجود قانون در این زمینه احساس شد کمیسیون بهداشت این آمادگی را دارد تا طرحی در این خصوص تدوین کند.
 
وی افزود: در هفته جاری نیز قرار است جلسه دیگری با تولیدکنندگان الکل در کشور برگزار تا مکشلات آنها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.




تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن