تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819488283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايثار و اهتمام نيروي انتظامي، پشتيبان پيشرفت و نشاط اجتماعي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۶ب.ظ)
ايثار و اهتمام نيروي انتظامي، پشتيبان پيشرفت و نشاط اجتماعي است شهردار تبريز ايثار و اهتمام نيروي انتظامي را حافظ و پشتيبان توسعه، پيشرفت و نشاط اجتماعي دانست و گفت: توسعه و پيشرفت شهر، به عنوان مفهوم کليدي در ارتقاي شاخص‌هاي زندگي، تنها زماني ارزشمند و موثر است که جامعه از امنيت و آرامش لازم برخوردار باشند.
به گزارش خبرگزاري موج، صادق نجفي در پيام خود به مناسبت هفته نيروي انتظامي، با تاکيد بر اين که بدون امنيت، معيارهاي عمراني، اجتماعي و فرهنگي جامعه، قدرت ظهور خود را از دست مي‌دهند، خاطرنشان کرده‌است: اينجاست که جايگاه رفيع و سربلند سبزقامتان نيروي انتظامي، به عنوان حافظان صلابت، اقتدار و آرامش شهر و شهروندان، تجلي مي‌يابد. آرامش و نشاط حاکم بر شهر، مرهون پليس متخصص و متعهدي است که کوچکترين زمينه ناامني، از رصد چشان تيزبينش، به دور نمي‌ماند.
وي همچنين با گراميداشت ياد و خاطره شهداي ناجا، يادآور شده است: در توصيف نقش‌آفريني موفق نيروي انتظامي استان آذربايجان‌شرقي و شهر تبريز، همين بس که امروز شهر تبريز، علي‌رغم مسافت نه‌چندان‌زياد با شرايط خاص کشورهاي همسايه، مسير توسعه، پيشرفت و تعالي خود را با نشاط و سرزندگي هر چه بيبشتر طي مي‌کند.
شهردار تبريز در بخش ديگري از اين پيام، با يادکرد دغدغه‌هاي مشترک پليس و مديريت شهري آورده است: شهرداري تبريز در کنار رويکردهاي عمران و سازندگي، شاخص‌هاي اجتماعي و فرهنگي را مورد توجه قرار داده و هر گونه موفقيت در اين حوزه را نيازمند تعامل تنگاتنگ با نيروي انتظامي مي‌داند.
نجفي در پايان، با تبريک به سبزقامتان پليس و گراميداشت هفته نيروي انتظامي اظهار اميدواري کرده است هم‌افزايي دو مجموعه شهرداري و نيروي انتظامي، در ارتقاي شاخص‌هاي خدمتگزاري به شهروندان موثر باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن