تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813093983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگر زن:50خواستگار داشتم،نمیگذارند احمدینژاد را ببینم+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
بازیگر زن:50خواستگار داشتم،نمیگذارند احمدینژاد را ببینم+تصاویر من همیشه طرفدار دولت و حقم. الآن شش ماه است احمدی نژاد پیغام داده که به دیدارش بروم و خودم هم دوست دارم اما دور و بری‌هایش اجازه نمی‌دهند من احمدی نژاد را ببینم.

در برنامه زنده ماهواره ای شبکه ای  فارسی زبان عنوان شد:
 
 
حلیمه سعیدی بازیگری که با حضور در سریال «زن بابا» ساخته رضا عطاران برای اولین بار در شصت و پنج سالگی وارد دنیای بازیگری شد و مدتی بعد به «خاله قزی» شهرت یافت، شب گذشته با حضور در یکی از شبکه‌های ماهواره ای سخنان مهمی را بیان کرد.
 
 بازیگر زن:50خواستگار داشتم،نمیگذارند احمدینژاد را ببینم
 
 «حلیمه سعیدی» بازیگری است که او را به حاضر جوابی و شیرین سخنی می‌شناسیم. او شنبه شب دوازدهم مهرماه میهمان برنامه شبکه pntv بود. شبکه ای که از کشور ترکیه اقدام به پخش برنامه می‌کند. نکته جالب توجه این بود که خانم سعیدی برخلاف برخی شرکت کنندگان، با حجاب کامل در این برنامه حضور داشت.
 
این برنامه مسابقه ای است که با حضور شرکت کنندگان زن و مرد به صورت زنده برگزار می‌شود. در مقابل هر شرکت کننده جعبه ای است که داخل آن مبلغی پول وجود دارد و با فرمان میهمان برنامه ـ خانم سعیدی ـ جعبه‌ها باز می‌شود. در یکی از جعبه‌ها 30 میلیون تومان پول وجود دارد. ممکن است شانس یار میهمان برنامه باشد و هدیه 30 میلیونی برنامه نصیب میهمان برنامه شود.
 
توصیه‌هایی برای حل مشکلات زوج‌های جوان
در طول این برنامه عده ای از بینندگان با تلفن و پیامک با برنامه تماس گرفته و درخواست می‌کردند جایزه برنامه مذکور به آن‌ها داده شود تا مشکلاتی مانند جهیزیه خود را حل کنند. خانم سعیدی هم قول داد در صورت کسب جایزه مبلغی از آن را به کمک به این افراد اختصاص دهد.
 
بازیگر زن:50خواستگار داشتم،نمیگذارند احمدینژاد را ببینم

 
ویژگی مهم این برنامه حجم فراوان نصایح اخلاقی موجود در آن بود که به واسطه شیرین زبانی خانم سعیدی شنیدنی بود و به یکی از نقاط قوت این برنامه طولانی مدت تبدیل شد. خانم سعیدی توصیه‌ها و تحلیل‌هایی را نیز برای مخاطبان برنامه بیان کرد. مثلاً اینکه عده ای از دختران شوهر را از خیابان پیدا می‌کنند و بعد از چند ماه از همسر خود جدا می‌شوند حال آنکه دخترها باید با لباس سفید به خانه بخت بروند و با لباس سفید ـ کفن ـ هم برگردند.
 
وی با اشاره به اینکه در جوانی و هنگام ازدواج 50 خواستگار داشته، دختران جوان را به صبر و تحمل دعوت کرد و گفت: من تا به حال شش دفعه مکه رفتم و مرا خدا به این سفر فرستاده چون در زندگی ماندم و سازگاری کردم. باید بمانیم، بسازیم و طاقت بیاوریم تا خدا برایمان بسازد».
 
حمایت از کارگران
در بخشی از این برنامه، سعیدی در پاسخ به پیامک یکی از بینندگان که خواسته بود تا او درباره حقوق کارگران صحبت کند، به عدم پرداخت حقوق کارگران در برخی شرکت‌ها به شدت اعتراض کرد و گفت: «باید یک چیزی رو حقوق کارگر گذاشت و با التماس حقوق او را داد چون پیامبر دست کارگر را بوسیده است. حالا هم اگر کارفرماها دست کارگران خود را نمی‌بوسند، حداقل حقوق آن‌ها را سر ماه بدهند. من شخصاً وقتی با کارگرها سر و کار داشته‌ام حقوق آن‌ها را به موقع داده‌ام و از دعای همان کارگرها به اینجا رسیدم.»
 بازیگر زن:50خواستگار داشتم،نمیگذارند احمدینژاد را ببینم
 
 
سعیدی همچنین در این برنامه از دولت‌های دهم و یازدهم هم دفاع کرد و در پاسخ به سؤالی درباره مشکلات مردم گفت: «دولت تقصیرکار نیست. مردم باید پسر و دختر خود را درست تربیت کنند. من همیشه طرفدار دولت و حقم. الآن شش ماه است احمدی نژاد پیغام داده که به دیدارش بروم و خودم هم دوست دارم اما دور و بری‌هایش اجازه نمی‌دهند من احمدی نژاد را ببینم.
 
لزوم بهره گیری صدا و سیما از این استعداد
 
در این برنامه برخی شرکت کنندگان به درخواست خانم سعیدی اقدام به رقص و حرکات موزون کردند. این بازیگر روز یکشنبه و همزمان با عید قربان نیز از ساعت 30/19 میهمان این برنامه است. به نظر می‌رسد تماشای این برنامه می‌تواند برای برنامه سازان صدا و سیما مفید باشد و آن‌ها را با استعدادی قابل توجه آشنا کند که به سادگی قادر است یک برنامه چند ساعته را با گرمی و شیرین زبانی اداره کند. «آخرین ماشین دنیا» آخرین فیلمی است که حلیمه سلیمی در آن ایفای نقش کرده است. تی وی پلاسمطالب مرتبط:خاله قزی سریال خوش نشین ها مادر شهید است + عکس

دوشنبه 14 مهر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن