تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820122038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص بالاترين ضريب ارزش افزوده به فلزات اساسي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ مهر ۱۳۹۳ (۹:۱۵ق.ظ)
اختصاص بالاترين ضريب ارزش افزوده به فلزات اساسي ضريب ارزش افزوده صنايع توليد فلزات اساسي در سه ماه ابتداي امسال بالاترين رقم رشد را در بين گروه هاي مهم صنعتي به دست آورد.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ بر اساس گزارش بانك مركزي از وضعيت شاخص كارگاه هاي بزرگ صنعتي،‌ ضريب ارزش افزوده «صنايع توليد فلزات اساسي» در بهار امسال رشد 20.1درصدي را به ثبت رساند. در اين گزارش سال 83 به عنوان سال پايه در نظر گرفته شده است.
پس از اين گروه،‌ صنايع توليد وسايل نقليه موتوري،‌ محصولات شيميايي و كاني هاي غيرفلزي به ترتيب با رشد ضريب ارزش افزوده 19،‌ 17.7 و 10.7 درصدي در جايگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.
اين گزارش بانك مركزي نشان مي دهد با احتساب بخش كاني هاي غيرفلزي سهم بخش فلزات اساسي و كاني هاي فلزي در بين گروه هاي كارگاه هاي بزرگ صنعتي در رشد ارزش افزوده از 30درصد نيز فراتر مي رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن