تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816703343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالاخره دکتر آمد!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بالاخره دکتر آمد!




کوچه‌ای چراغانی شده با بادکنک‌های رنگی آویزان، اسپند روی آتش‌، گاو، گوسفند و کوچه آب و جارو شده همه چیز مهیا است تا مهران مدیری بعد از شش سال دوری از تلویزیون، جدیدترین سریالش را کلید بزند.





خبرگزاری ایسنا: کوچه‌ای چراغانی شده با بادکنک‌های رنگی آویزان، اسپند روی آتش‌، گاو، گوسفند و کوچه آب و جارو شده همه چیز مهیا است تا مهران مدیری بعد از شش سال دوری از تلویزیون، جدیدترین سریالش را کلید بزند.

«اتاق عمل» عنوان جدیدتری سریال مهران مدیری است که قرار است بعد از شش سال دوری از تلویزیون با درون‌مایه‌ای طنز و نقدی اجتماعی ساخته شود.

خبرنگار ما در اولین روز کلید خوردن «اتاق عمل» به پشت صحنه سریال رفت تا گزارشی تهیه کند. گروه مشغول آماده کردن صحنه هستند انگار همه عوامل کمی استرس دارند تا سریالشان به خوبی و خوشی کلید بخورد، کوچه آماده شده است.

یک گاو و گوسفند را آماده سر بریدن کرده‌اند. اسپندها را دود کرده‌اند و با سه، دو، یک گفتن دستیار کارگردان صداهای خنده‌ها و همهمه‌های هنروران اتاق عمل بالا می‌رود و تمام محله را فرا می‌گیرد. وای دارن میان ‌، اومدن اومدن و بالاخره «اتاق عمل» مهران مدیری کلید خورد.


بالاخره دکتر آمد!



نوروز امسال بود که مهران مدیری در یکی از ویژه برنامه‌های تلویزیون حاضر شد و از پایان غیبت 6 ساله‌اش خبر داد و از آن زمان به بعد تا به امروز هفت ماه می‌گذرد و پس از خبرهای جست و گریخته‌ای که درباره پروژه «اتاق عمل» در رسانه‌ها منتشر شد این سریال در یکی از محله‌های فرمانیه با حضور مهران غفوریان و تعدادی از بازیگران سرانجام کلید خورد.

«دکتر بهروز عشقی بازگشت غرورآمیزتان به میهن اسلامی را تبریک می‌گوییم از طرف اهالی محل.»

این جمله سردر خانه مهران غفوریان نوشته شده است و جمعی از همسایگان با گرفتن کاسه‌های سنتی آبی‌رنگ پر از آب در دستشان منتظر آمدن دکترشان هستند کوچه را آب و جارو کردند و مدام دیالوگ‌هایشان را تکرار می‌کنند تا مهران مدیری از آماده شدنشان مطمئن شود و با صدای سه، دو یک گفتن صحنه نهایی را ضبط کنند.

«اومدن اومدن بالاخره اومدن»، «دکتر اومد چشم مادر و پدرش روشن باشد، خدا را شکر که صحیح و سالم اومد». «مادر به قربونت بره اومدی» این جملات بخشی از همهمه‌هایی بازیگرانی است که سر صحنه حضور دارند.

مهران مدیری که پیش از گرفتن اولین سکانس از مجموعه «اتاق عمل» به نظر می‌رسد کمی استرس دارد مدام راه می‌رود‌،دوربین‌ها را چک می‌کند و به هنروران می‌گوید همهمه کنید خوشحال باشید انگار که واقعا که عزیز خودتان از سفر می‌آید.

بوی اسپندهای روی آتش تمام محله را فرا گرفته است قبل از ضبط اولین سکانس از سریال «اتاق عمل» عوامل برای این مجموعه گوسفندی را سر بریدند که به یمن کلید خوردن این سریال به همه خوش آمد بگویند و به قول معروف رفع بلا کنند.

خیلی وقت است که بازیگران «اتاق عمل» آماده هستند. گیتی معینی که قرار است نقش مادر مهران غفوریان را بازی کند چشم انتظار است و قرار است پسرش بعد از شش سال به مملکت برگردد؛ و چه جالب است که این شش سال چقدر شبیه به شش سال غیبت مهران مدیری در تلویزیون است بالاخره بعد از چندین ساعت تکرار دیالوگ‌ها پرایدی نوک مدادی رنگ که با بادکنک‌های رنگی تزئین شده است از راه می‌رسد.

مهران غفوریان را با گریمی متفاوت می‌بینیم که از ماشین پیاده می‌شود و با شوق و ذوق و گفتن نوکریم نوکریم به همسایگانش به سمت پدرش می‌دود. «پدر بیمارتم» این دیالوگی است که مهران غفوریان بازیگر نقش دکتر بهروز عشقی بارها تکرار می‌کنند. این سکانس تقریبا سه بار در حضور مهران مدیری با تلاش‌های پوپک مظفری دستیار یک کارگردان ضبط شد تا بالاخره خوب از آب درآمد.

گروه می‌گویند که قرار است بازیگران دیگری هم همچون جواد رضویان ‌، سیامک انصاری‌ و سحر ذکریا ظرف یکی دو روز آینده مقابل دوربین «اتاق عمل» بروند.

ساعت نزدیک سه بعد از ظهر است و عوامل همچنان مشغول کار هستند که با گروه «اتاق عمل » خداحافظی می‌کنیم و صحنه را ترک می‌کنیم.

سریال «اتاق عمل» که قرار است در 90 قسمت برای زمستان امسال آماده پخش شود،‌ قسمت اعظمی از لوکیشن‌هایش در بیمارستان‌ها است اما به دلیل آماده نبودن دکورها گروه سازنده فعلا بخش‌های خارجی را ضبط می‌کنند.

«اتاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی فر برای پخش از شبکه تهران ساخته می‌شود.






تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن