تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820123316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعامل فرهنگي اصفهان با جهان در قالب اجلاس ICCN محقق خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۳ (۸:۴۰ق.ظ)
ايران، اصفهان، ميراث فرهنگي ناملموس/ 113 تعامل فرهنگي اصفهان با جهان در قالب اجلاس ICCN محقق خواهد شد مديرکل ميراث فرهنگي و گردشگري استان اصفهان گفت: شهر اصفهان در جهان شناخته شده است و ما مي توانيم از فرصت اجلاس و جشنواره ميراث ناملموس با جهان تعامل بيشتري برقرار كنيم.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، فريدون اله ياري مديرکل ميراث فرهنگي و گردشگري استان اصفهان، ضمن اشاره به برگزاري اجلاس بين المللي ميراث فرهنگي ناملموس، گفت: برگزاري اين اجلاس در اصفهان اتفاق ميمون و مباركي است زيرا اصفهان در حوزه ميراث ناملموس از موقعيت بسيار ممتاز و ويژه‌اي در كشور برخوردار است. امروز اصفهان با بيش از ۳۰ اثر ثبت شده ملي و دو اثر ثبت شده جهاني در حوزه ميراث فرهنگي ناملموس به جايگاهي رسيده است كه اين امر امتياز بسيار بزرگي براي اين شهر محسوب مي شود به نحوي كه شايد بتوان گفت، اصفهان رتبه نخست كشوري را در اين زمينه دارد.
وي در ادامه سخنان خود افزود: تمامي برنامه‌هاي اين اجلاس داراي محتواي خوبي هستند و به ابعاد مختلف مي پردازند و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و شهرداري مي‌توانند در كنار هم و با تعامل متقابل به برگزاري هر چه بهتر چنين رويدادي در اصفهان كمك كنند.
مديرکل ميراث فرهنگي و گردشگري استان اصفهان تصريح كرد: مهم اين است كه يك حركت فرهنگي ارزشمند در اصفهان رخ مي دهد و همه ما موظف هستيم كه در مجال و فرصت پيش رو نهايت تلاش خود را به كار بنديم تا اين حركت به گامي موفق و تجربه مثبتي تبديل شود تا بتواند به حفظ مواريث ارزشمند شهر و استان اصفهان كمك كند.
وي در پايان با اشاره به حضور ساير كشورها در اين اجلاس، گفت: نگاهي جهاني نسبت به اصفهان وجود دارد و از همين رو ما بايد تعامل خود را با جهان گسترش دهيم . چنين برنامه هايي مي‌تواند بستر و مأمن بسيار مناسبي براي اين گونه تعاملات باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن