تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819321044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهت‌گيري فرهنگي مسئولان بايد همسو با منويات رهبري و مراجع تقليد باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ مهر ۱۳۹۳ (۲:۵۲ق.ظ)
آيت‌الله نمازي در ديدار مشاور وزير کشور: جهت‌گيري فرهنگي مسئولان بايد همسو با منويات رهبري و مراجع تقليد باشد نماينده ولي فقيه در کاشان تاکيد کرده که جهت‌گيري فرهنگي مسئولان کشور بايد همسو با منويات مقام معظم رهبري و مراجع تقليد باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله عبدالنبي نمازي در ديدار حجت‌الاسلام والمسلمين داود نمازي مشاور وزير کشور در امور روحانيت و ائمه جمعه و جماعات اظهار کرد: آغاز فعاليت‌هاي دفتر مشاور وزير در امور روحانيت حلقه وصل بين دولتمردان، علما و بزرگان جامعه است.
نماينده ولي فقيه در کاشان با اشاره به اين که مردم ايران براي اسلام و فرهنگ اسلامي انقلاب کردند و امام خميني(ره) نيز انقلاب اسلامي را انقلاب فرهنگي خواند و رهبر معظم انقلاب نيز راه امام را ادامه داد، گفت: دولتمردان بايد تمامي تلاش خود را در جهت آنچه براساس قوانين مجلس شوراي اسلامي و در قانون اساسي آمده است با همکاري وزارت کشور و ساير وزارت‌ خانه‌ها و علما و روحانيت در راستاي فرهنگي که مد نظر امام و مقام معظم رهبري است تلاش کنند.
آيت‌الله نمازي اجراي برنامه‌هاي فرهنگي را نيازمند و تدبير و برنامه‌ريزي دانست و ياد آور شد: در شرايط کنوني حاکم بر نظام بين‌المللي توطئه‌ها و تهاجمات دستگاه‌هاي جاسوسي استکبار ابتدا با هدف براندازي نظام جمهوري اسلامي است و در صورت عدم موفقيت تلاش براي تضعيف نظام اسلامي است.
به گفته وي با اجراي برخي از توطئه‌هاي دشمن، سمت و سوي نقشه‌هاي دشمن بر ملا مي شود که يکي از نمونه هاي آن گروه تروريستي داعش است که مشخص نشد دشمن چه زماني آنها را آموزش داد و روانه سوريه کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبري يادآور شد: آموزش و سازماندهي و اعزام هزاران تروريست داعشي از 5 قاره جهان به سوريه بيانگر برنامه‌ريزي طولاني مدت دشمن است که آنها را با امکانات و دلارهاي خود با هماهنگي سازمان هاي جاسوسي موساد و سيا سازماندهي کردند.
آيت‌الله نمازي با اشاره به اين که امروز نظام جمهوري اسلامي در ابعاد فرهنگي، اقتصادي، سياسي، تبليغاتي مورد تهاجم دشمن قراردارد گفت: امروز تکنولوژي نسل هاي جديد تلفن هاي همراه، ماهواره و اينترنت و ديگر ابزارهاي نوين آتش تهيه دشمن نوجوانان و جوانان را هدف قرار داده است.
وي همچنين کاهش ازدواج را تهديد جدي براي جامعه دانست و گفت: کاهش ازدواج باعث بر هم خوردن تعادل و تناسب در جامعه شده است و بر اساس کارشناسي‌هاي انجام شده تا چند سال آينده درصد زيادي از مردم ايران سالمند و پير خواهند بود.
آيت‌الله نمازي کاهش ازدواج در جامعه را موجب افزايش آمار طلاق، متلاشي شدن کانون خانواده و جدايي زن و شوهر از يکديگر و در نتيجه آوارگي بچه ها و مشکلات ناشي از آن دانست.
نماينده ولي فقيه در کاشان همچنين از مواد مخدر به عنوان يکي ديگر از تهديدات امروز جامعه نام برد و افزود: دسترسي به انواع و اقسام مواد مخدر و توليد آن در داخل کشور و کاهش سن اعتياد بلاي خانمانسوزي است که جوانان و کانون خانواده‌ها را تهديد مي‌کند.
آيت‌الله نمازي ضمن تقدير از اقدامات قابل توجهي که طي يکي دو دهه اخير براي مبارزه با مواد مخدر و پيشگيري از اعتياد در کشور انجام شده است ياد آور شد: با وجود مرزبندي‌هاي انجام شده و استفاده از کانال، ديوار بتني و سيم‌هاي خاردار در نوار مرزي متأسفانه توليد اين مواد جهنمي در داخل کشور سال به سال در حال توسعه و تهديدي براي سلامت و امنيت کشور شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبري همه آحاد جامعه را براي مقابله با اين تهديد مسئول دانست و گفت: مقابله با اين تهديد براي برخي از نهادها و سازمان ها به صورت تخصصي است.
آيت‌الله نمازي آثار سوء و روحي و رواني ناشي از مواد مخدر را براي خانواده‌ها و نوجوانان و جوانان زيان بار خواند يادآور شد: آنچه باعث نگراني مسئولان و علما شده است افزايش مراجعات مردمي براي رفع مشکلات و آسيب هاي اجتماعي سنگيني است که مواد مخدر را بر جامعه وارد مي‌کند.
نماينده ولي فقيه در کاشان ميدان مبارزه با مواد مخدر در مرزهاي گسترده با کشور افغانستان را وسيع خواند و افزود: جنايتکاراني که افغانستان را اشغال کردند مبارزه با مواد مخدر را برعهده انگلستان گذاشتند تا توليد مواد مخدر در اين کشور افزايش داشته باشد














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن