تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح رتبه بندی معلمان از سال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش گفت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان از سال آینده خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال بحث بهسازی نیروی انسانی را دنبال می کنیم که هم اطلاعات بروز شود آموزش های لازم را ببینند هم وضعیت معیشتی بهتر شود.
۱۳۹۳ شنبه ۱۲ مهر ساعت 17:17



به گزارش خبرگزاری پانا:وزیر آموزش و پرورش گفت:  امسال حدود 12 میلیون و 100 هزار دانش آموز با تلاش یک میلیون فرهنگی با توضیع بیش از 125میلیون جلد کتاب درسی کار خود رابا کیفیت اغاز کردند.
ایشان افزودند: سال تحصیلی 93-94 سال کیفیت بخشی در امر اموزش و پرورش است امسال 99 برنامه در حوزه کیفیت بخشی اجرا می کنیم مثل پژوهش سرای دانش آموزی که این 99 برنامه برگرفته از 40 راهکار از 131 راهکار سند تحول آموزشی کشور است .
فانی افزود:ما عملا امسال وارد اجرای راهکارهای سند تحول بنیادین شدیم امیدواریم در بودجه سال 94 و برنامه ششم توسعه آموزش و پرورش  در اولویت های مجلس و دولت قرار بگیرد تا ما بتوانیم کارکردهای اصلی آموزش و پرورش از جمله انتقال فرهنگ و تربیت نیروی انسانی را بیش از بیش به صحنه بیاوریم .
وی همچنین ادامه داد: هنوز مدارس ما نیاز به نوسازی دارند دو سوم فضاهای آموزشی از استحکام و کیفیت لازم برخوردار است هنوز یک سوم نیاز به مقاوم سازی و بعضی تخریب و بازسازی دارد به دنبال این هستیم که با همکاری دولت و مجلس و از طرفی جلب همکاری های خیرین مدرسه ساز به یک سوم مدارسی که از  استانداردهای لازم برخوردار نیستند برسیم .امیدواریم در سالهای اینده این نتیجه را کسب کنیم . وی همچنین در مورد ساماندهی نیروی انسانی افزود: از سیاست های ما از سال قبل ساماندهی نیروی انسانی است امسال در گام اول ساماندهی نیروی انسانی موفق به جبران این نقیصه شدیم امسال بحث بهسازی نیروی انسانی را دنبال می کنیم که هم اطلاعات بروز شود آموزش های لازم را ببینند هم وضعیت معیشتی بهتر شود. امیدواریم دولت تا پایان امسال لایحه رتبه بندی معلمین را تقدیم مجلس کند وبا شناختی که از مجلس داریم امیدواریم نمایندگان در تصویب لایحه رتبه بندی موافقت کنند و در سالهای آینده طرح رتبه بندی را ادامه دهیم .
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن