تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812866852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشگیری از بروز تخلفات در دستگاه های اجرایی ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران پری پور:
پیشگیری از بروز تخلفات در دستگاه های اجرایی ضروری است
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل دیوان محاسبات مازندران، نظارت بر بیت المال و صیانت از حقوق ملت را از وظایف این دیوان بیان کرد و پیشگیری از بروز تخلف در دستگاهها را ضروری دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد پری پور صبح شنبه در بازدید از شهرکهای صنعتی استان افزود: اهداف مشترک در بهبود روند فرآیند در جهت رسیدن به برنامه شرکت و نظام موثر و حیاتی است و دیوان محاسبات بعنوان ناظر بیت المال بدنبال حفظ و صیانت از حقوق ملت بوده و از بروز تخلفات در دستگاهها جلوگیری می کند. مدیرکل دیوان محاسبات استان مازندران تصریح کرد : رفتار درست و ارائه برخورد خردمندانه با دستگاههای اجرایی در دستیابی به علت و معلول تخلفات میتواند راهگشا باشد . پری پور بیان داشت : دیوان محاسبات بدنبال ارائه راهکار مناسب برای جلوگیری از تخلف قبل از اجراء و حین انجام کار است و تعامل دستگاههای اجرایی استان با این اداره کل میتواند نقش بی بدیل و تاثیر گذار در این مقوله داشته باشد و بدنبال حرکت اصولی ، صحیح و درست چرخهای دستگاههای اجرایی در سطح استان هستیم . مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، بهره گيري از ظرفيتهاي مالي بانكها در جهت احياي مجدد واحدهاي توليدي را مهمترين رويكرد اين شركت در ششماهه نخست سالجاري دانست وگفت: نظارت مستمر بر عملکرد واحدها ، تسلط کاری و اطلاعاتی ، اشرافیت به قوانین و مقررات ، اصلاح روش ، تعامل و همکاری در مجموعه میتواند میزان تخلفات را در بین دستگاههای اجرایی کاهش دهد. سید مصطفی موسوی با اشاره به بحث جانشینی بانکها در واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار داشت : تشکیل کمیته و بررسی و اجرای جانشینی بانکها در واحدهای تولیدی با حضور نماینده بانک ، شرکت شهرکهای صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در جهت حل و فصل و جلوگیری از جانشینی بانکها اجرا شده که این کمیته با ارسال اخطار مجدد برای واحدها و برگزاری جلسات ، بدنبال راهکار برای فعالیت واحدهاي تولیدی است چرا که بحث جانشینی بانک در واحدهای تولیدی ، در واقع آخرین راه حل است. موسوی اظهار داشت : امضاء تفاهم نامه بانکهای عامل استان و بهره گيري از ظرفیتهای مالی بانک در جهت احیاء مجدد واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید و اشتغال از مهمترین رویکرد این شرکت در ششماهه نخست سالجاری است و نظارت دیوان محاسبات موجب اجرای درست برنامه ها و دستیابی به اهداف سیستم می شود. مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خاطرنشان کرد : با تعامل دستگاههای اجرایی شاهد پویایی ، رشد و شکوفایی عرصه های مختلف استان خواهیم بود.


۱۳۹۳/۷/۱۲ - ۱۴:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن