تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820374049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه علمي تخصصي اقتصاد مقاومتي در خرم آباد برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ مهر ۱۳۹۳ (۷:۴۴ق.ظ)
کارگاه علمي تخصصي اقتصاد مقاومتي در خرم آباد برگزارشد کارگاه علمي تخصصي اقتصاد مقاومتي در خرم آباد با حضور رئيس کميسيون امور نخبگان مجمع تشخيص مصلحت نظام ، عضو کميسيون نظارت مجمع‌ تشخيص‌ مصلحت‌ نظام‌ و مديران دشتگاههاي اجرايي استان برگزارشد.
به گزارش خبرگزاري موج، هوشنگ بازوند در بيستمين کارگاه علمي تخصصي اقتصاد مقاومتي گفت: يک هفته پس از ابلاغ سياست هاي کلي اقتصاد مقاومتي، استان لرستان ميزبان اولين همايش اقتصاد مقاومتي در کشور بود که برايند آن تلاش براي جبران عقب ماندگي در راه تحقق سند چشم انداز ايران 1404 در استان لرستان بود.بازوند تقويت زيرساخت هاي و احياي واحدهاي تعطيل شده توليدي و اقتصادي در استان را يکي از راهکارهاي اقتصاد مقاومتي در سطح شهرهاي لرستان دانست و گفت: ما به دنبال درون زايي اقتصاد مقاومتي و شناخت مزيت هاي استان هستيم و معتقديم افزايش سرانه درآمدي مردم اين منطقه و استان هاي زاگرس نشين با جذب سرمايه و پيش بيني صنايع مادر و پايين دستي قابل دستيابي است.
وي به نگاه برون گرايي در ميان مديران اقتصادي استان اشاره کرد و گفت: استان هاي غربي ايران مي توانند به عراق به عنوان يک بازار بزرگ براي صادرات نگاه کنند ولي امروز با وجود رابطه خوب دولت هاي ايران و عراق، ما در بازار عراق از ترکيه عقب افتاده ايم.
استاندار لرستان به فعاليت هاي صورت گرفته در دولت تدبير و اميد براي شکوفايي اقتصاد استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون منطقه ويژه اقتصادي در ازنا فعال شده و منطقه ويژه اقتصادي بروجرد در مرحله کسب مجوزها و صدور موافقت اصولي است و با همکاري گمرک کشور، فرودگاه خرم آباد با سابقه 60ساله، به عنوان مرز هوايي براي واردات و صادرات شناخته مي شود.
بازوند به توان سرمايه گذاري لرستاني هاي مقيم مرکز و نيز لرستاني هاي خارج از کشور اشاره کرد و گفت: با بررسي هاي صورت گرفته بيش از 7400 لرستاني در سايرکشورها زندگي مي کنند که 1200 نفر آنها از تجار و بازرگانان ايراني به شمار مي آيند و در ماه هاي آينده با همکاري وزارت امور خارجه ميزبان آنها خواهيم بود که زمينه سرمايه گذاري آنان را در توسعه اين استان فراهم کنيم.
استاندار لرستان تدوين سند آمايش استان با برش شهرستاني و نيز تهيه سند اشتغال استان با برش شهرستاني در استان لرستان را بخشي از تلاش در جهت توسعه اين استان دانست و گفت: امروز مطالبه اقتصادي در سطح استان به مطالبه اجتماعي تبديل شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن