تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820872234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهان تندیس قم به دنبال حفظ رکورد پیروزی های متوالی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم گزارش مهر از هفته ششم لیگ برتر فوتسال/
ماهان تندیس قم به دنبال حفظ رکورد پیروزی های متوالی
قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در حالی در هفته ششم لیگ بر‌تر فوتسال به میدان می رود که به دنبال حفظ رکورد پیروزی های متوالی خود است.



به گزارش خبرنگار مهر، ششمین هفته لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز جمعه آغاز می شود و تیم صدرنشین ماهان تندیس قم در شرایطی در مشهد به میدان می رود که مقتدرانه در صدر جدول لیگ برتر ایستاده است. ماهان تندیس که هفته گذشته با کسب پیروزی خانگی برابر تیم فوتسال پایا سازه تبریز، برای پنجمین بار پی در پی در لیگ برتر به پیروزی رسید، در بازی برابر فردوسی مشهد به دنبال رساندن جمع امتیازاتش به عدد 18 است و تلاش می کند با استفاده زا خلاقیت بازیکنانش روزی سخت برای میزبان رقم بزند. ماهان تندیس قم در 5 بازی گذشته خود، در 3 بازی خارج از خانه و 2 بازی خانگی به پیروزی رسیده و درخشان ترین نتایج ماهان تندیس پیروزی خارج از خانه برابر قهرمان فصل گذشته یعنی تیم فوتسال دبیری تبریز بوده است. تیم های تاسیسات دریایی تهران، شهید منصوری قرچک، میثاق تهران و پایا سازه تبریز دیگر تیم هایی بوده اند در مسابقه برابر ماهان تندیس بازنده شده اند تا ماهان تندیس که شرایط را بیش از هر زمان دیگری برای قهرمانی مهیا می بیند به کسب این عنوان امیدوارتر از قبل شود. فردوسی مشهد و کسب 6 امتیاز از 5 بازی تیم فوتسال فردوسی مشهد در 5 بازی گذشته خود، نتیجه مساوی در کارنامه ندارد و 2 پیروزی و 3 شکست در کارنامه این تیم ثبت شده اما پیروزی این تیم برابر تیم قدرتمند فرش آرای مشهد و نیز میثاق تهران نشان می دهد، توانایی های نماینده دوم مشهد در لیگ برتر انکار شدنی نیست. تیم فوتسال فردوسی هم اکنون با 6 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده و امیدوار است با کسب حداقل یک امتیاز از بازی با تیم صدرنشین ماهان تندیس قم ، ترمز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال را بکشد و برای اولین بار در فصل جدید مانع از پیروزی این تیم شود. نماینده مشهد از وجود بازیکنانی چون مصطفی طیبی و میثم خیام در ترکیب خود استفاده می کند اما این بازیکنان در برابر نیروی خلاق و جوان ماهان از جمله علیرضا وفایی و محمد کرمانی کار بسیار دشواری د رپیش رو دارند و باید دید آیا محمد کرمانی برترین گلزن ماهان که در بازی قبل برابر پایای سازه آذربایجان شرقی هت تریک کرد، در این بازی هم می تواند پیام اور پیروزیس برای قمی ها شود یا خیر. برای پیروزی به میدان می رویم سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس در گفتگو با خبرنگار مهر معتقد است فردوسی مشهد برای ماهان تندیس فرقی با سایر رقبا ندارد و ماهان با همان نگاهی که در سایر بازی ها نسبت به حریفان داشته ، برابر فردوسی مشهد به میدان می رود.

امیر شمسایی گفت: برای ما هر بازی اهمیت ویژه خود را دارد و این که در صدر جدول باشیم و همه بازی ها را با پیروزی پشت سر گذاشته باشیم دلیل نمی شود که حریفی را دست کم بگیریم زیرا می دانیم سطح فنی تیم های حاضر در لیگ برتر به هم نزدیک است. وی افزود: در مشهد برای کسب امتیاز کامل بازی و تداوم صدرنشینی به میدان می رویم و برای این که اختلاف امتیازمان با سایر تیم های مدعی را افطایش دهیم باید امتیازات را در هفته های آغازین لیگ جمع آوری کنیم. سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس خاطرنشان کرد: فردوسی مشهد برای ماهان تندیس فرقی با سایر رقبا ندارد و نباید این تیم را دست کم بگیریم زیرا همه بازی ها برای ما یک فینال است و بازی با فردوسی هم از این قاعده مستثنی نیست. مهره‌های تعیین کننده بازی فردوسی مشهد در بازی با ماهان تندیس یکی از بازیکنان تعیین کننده شا به نام مصطفی طیبی را در اختیار ندارد و این خبر خوبی برای این تیم نیست با این حال ماهان تندیس حق ندارد میزبانش را دست کم بگیرد. وجود دو مهره خلاق به نام های علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی در کنار یک دروازه ششدانگ به نام مسعود ایازی ماهان تندیس را به تیمی ترسناک تبدیل کرده است. در میان بازیکنان موثر و نتیجه بخش این بازی نباید از نام هایی چون میثم خیام، جواد غدیری و سجاد بندی سعدی از فردوسی مشهد و محمد کرمانی، مسلم اولاد قباد و سعید قاسمی از ماهان تندیس قم به سادگی گذر کرد. دیدار تیم‌های ماهان تندیس قم و فردوسی مشهد از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۱ مهر در سالن کارگران مشهد برگزار می‌شود و قضاوت مسابقه بر عهده اصغر علی بیگی و امید سهرابی است.




۱۳۹۳/۷/۱۰ - ۱۷:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن