تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820883927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولايت پذيري، وحدت و کار سه محور تکليف در عصر حاضر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۲۵ب.ظ)
وزير کشور تأکيد کرد؛ ولايت پذيري، وحدت و کار سه محور تکليف در عصر حاضر وزير کشور، ولايت پذيري، وحدت و کار را سه محور تکليف در عصر حاضر براي افراد جامعه اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا رحماني‌فضلي در چهارمين يادواره شهداي شهرداري‌هاي سراسر کشور در محل سالن همايش‌هاي صدا و سيما با بيان اينکه ياد شهدا ما را از غفلت بيرون مي‌راند، گفت: غفلت سبب معصيت شده و از همين حيث از ياد شهدا مي‌توان با عنوان ذکري براي آگاهي بخشي و حرکت در مسير اسلام، دين و اهداف بلند انقلاب اسلامي ياد کرد، غفلت در تمام حوزه‌ها وجود دارد که شامل غفلت‌هاي فردي، مسووليتي، اجتماعي، وظايف و تکاليف در عرصه‌هاي مختلف مي‌شود که بايد با حرکت در مسير در راه شهدا آنها را گرامي داشته و همواره به واسطه آگاهي فردي جامعه را بيزار نگه داريم.
رحماني فضلي با تأکيد بر اينکه بايد همواره قدردان امام و دستاوردهاي ايشان و ستاره‌هاي درخشان انقلاب اسلامي که همان شهدا هستند، باشيم، اظهار کرد: کفران نعمت است اگر به شهدا فکر نکنيم و اين کفران نعمت، غفلت و ضلالت را نتيجه مي‌شود، اگر مي‌بينيم در شب هاي ظلماني آن زمان يک ندا توانست ملت متلاشي‌شده و متفرق و ملت پراکنده را تبديل به يد واحد کند و همه دلها را پيوند دهد امام راحل و خلوص ايشان و کساني چون شهدا بودند که در رکاب ايشان حرکت کردند.
رحماني فضلي با برشمردن 3 محور مهم که با عنوان تکليف در عصر حاضر قابل تأمل بوده، گفت: ولايت پذيرلي و اطاعت از ولايت مهمترين عنصر و محوري‌ترين عامل در مقابله با اراده‌هاي کفر و شياطين بوده که بايد مورد توجه قرار داد ولايت خود هدايتگر، نشانگر راه است، مخلص و صميمي است و خود فرقان، فصل و ذکر است و از اين رو بايد راه ولايت را متقن پيگيري کنيم.
وي افزود: محور دوم انسجام، وحدت، همدلي و تقويت جمهوري اسلامي ايران است، شعار در اين مسير قبول نيست و بايد به شکل عملي انسجام را نشان داده و حفظ کنيم؛ چرا که امروز دشمنان ما از ابتداي انقلاب اسلامي تاکنون براي براندازي و نابودي ما قسم خوردند گرچه که بعد از 8 سال دفاع مقدس مي‌بينيم که نمي‌توانند خود را در برابر انقلاب اسلامي جمع و جور کرده و امروز شاهد سرگرداني آنان در منطقه هستيم، روزي به لبنان، روزي به سوريه، افغانستان، عراق و يا ديگر کشورهاي منطقه.
وزير کشور تصريح کرد: سومين محور، کار و تلاش و اقتصاد جهادي است. بايد کار و تلاش کنيم و سازندگي و اقتصاد را نظير جبهه‌هاي جنگ گرامي بداريم.
در 10 سال اخير مقام معظم رهبري نامگذاري سال‌ها را با محوريت اقتصاد انجام دادند که اين نشانگر اهميت مسأله بوده که امروز نظامي که با عنوان الگو در سراسر جهان مطرح است بايد در حوزه فرهنگ و اقتصاد خود برنامه‌ريزي و الگوي دقيق داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن