تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812960952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات ممنوعيت تردد در جاده هاي شمال كشور اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۴۰ب.ظ)
در پي پيش رو بودن عيد سعيد قربان؛ جزئيات ممنوعيت تردد در جاده هاي شمال كشور اعلام شد وزارت راه و شهرسازي با پيش بيني افزايش حجم تردد در روزهاي پاياني اين هفته اعلام كرد: تردد همه خودروها از ساعت 14 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه، 12 مهر، از كرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از 15 كيلومتري جنوب مرزن‌آباد (محدوده دزدبن) به سمت كرج، يكطرفه است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مركز روابط عمومي وزارت راه و شهرسازي، مركز مديريت راه‌هاي سازمان راهداري و حمل نقل جاده‌اي اعلام كرد: تردد كليه خودروها از ساعت 14 روز جمعه 11 مهر ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 12 مهر ، از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روز جمعه 11 مهر ماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 12 مهر ، از 15 كيلومتري جنوب مرزن‌آباد(محدوده دزدبن) به سمت كرج، يكطرفه مي‌باشد.
همچنين تردد كليه خودروها از ساعت 14 روز يكشنبه 13 مهر ماه تا ساعت 24 ، از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17تا 24 ، از 15 كيلومتري جنوب مرزن‌آباد(محدوده دزدبن) به سمت كرج يكطرفه مي‌باشد.
بنا بر اين گزارش در محور كندوان تردد كليه كاميونها، كاميونت‌ها و تريلرها (به‌استثناي حاملين مواد سوختي يا فاسدشدني): از محور كندوان كماكان ممنوع و در محور هراز تردد كليه تريلرها از محور هراز كماكان ممنوع بوده و تردد كليه كاميونها و كاميونت ها از ساعت 6تا 24روزهاي چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، شنبه و يكشنبه مورخ 9، 10، 11، 12 و 13 مهر ماه از محور هراز ممنوع مي باشد.
در محور فيروزكوه نيز تردد همه تريلرها از ساعت 6 تا 24 روز جمعه و يكشنبه 11 و 13 مهر ماه از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع مي‌باشد. همچنين تردد موتورسيكلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 9 مهر تا ساعت 24 يكشنبه 13 مهر ماه 93 از محورهاي كندوان، هراز، فيروزكوه و تهران _ سمنان _ مشهد و بالعكس ممنوع است.
بر اساس تصاوير دريافتي از دوربين هاي نظارتي، سامانه‌هاي ترددشمار و گشت هاي شعب راهداري سراسر كشور، در شبانه‌روز گذشته، كل تردد ثبت‌شده بر اساس آخرين اطلاعات دريافتي از 932 ترددشمار فعال در محورهاي برون‌شهري، نسبت به روز قبل 0.7 درصد افزايش را نشان مي‌دهد. همچنين سهم وسايل نقليه سنگين 20 درصد، اوج تردد بين ساعات 17 تا 18 و كمترين تردد بين ساعات 6 تا 7 صبح صورت پذيرفته كه هموطنان عزيز با آگاهي از اين موضوع مي‌توانند ساعات مناسب‌تري را براي سفر انتخاب نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن