تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1846040589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش انيميت -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: آموزش انيميت sunsoon 10 ارديبهشت 1389, 14:56هر وقت حرف از انيميشن و نرم افزار هاي 3دي ميشه خيلي ها تصور ميكنند كه منظور فقط ساخت يك مدل ماشين يا حتي يك گوشي موبايل و يك كاراكتر است همينجا بايد بگم كه اگر شما هم اين فكر ميكنيد كاملا در اشتباهيد انيمشن سه بعدي دنياي وسعي از علوم مختلف با تخصص هاي مختلف هست كه يك قسمت آن را مدل سازي تشكيل ميدهد كه تمام اين تلاشها در درستاي كار كارگردان و انيماتور ها بخدمت گرفته ميشود پس به كسي كه يك مدل ملشين يا كاراكتر مي سازه انيماتور نميگويند اين را از اين بابت گفتم كه خيلي ها فكر ميكنند مه اگر بتونند مدلي را خوب بسازند ميتوان به آنها انيماتور گفت نه اينطور نيست اگر هم شما يك كاراكتر عالي هم بسازيد هم بشما انيماتور نمي گن به شما مدل ساز ميگن و من در اينجا من قست ندارم به شما مدل سازي ياد بدم انيماتور به كسي ميگن كه بتونه يك كاراكتر را به حركت در بياورد حالا پيشه خودتون ميگيد كه بابا اينكه كاري نداره كه اگر اينطوري فكر ميكنييد پس بايد بگم كه حركت كاراكترهاي شما مثل اون چيزي ميشه كه توي تلوزيون همه ما شاهدش هستيم شما ميتونيد يك كاراكتر را درست حركت بديد اگر سخت تلاش كنيد حوصله بخرج بديد و دوام بياريد جون انيميت برعكس آنچه كه آسون به نظر مياد بسيار مشل و سخت هست شما ميتونيد براي ساختن يك ماشين هدست خود را به سر بزاريد و موزيك گوش بديد و يا با دوستانتون گپ بزنيد اما در انيمت هيچكدام اينها صدق نمي كند شما بايد 6 دانگ هواستون به بانك مسكن نه ببخشيد به كارتون باشه از طرفي يك انيماتور بايد يك بازيگر هم باشد اينرو از اين بابت ميگم كه شما بايد بدونيد كه كاراكتر شما در آون لحظه چه فكري ميكند و كاراكتر را چگونه حركت بديد دقيقا مثل اينكه ائن خود شماست:neutral: sunsoon 10 ارديبهشت 1389, 15:011-كسي ميدونه پروسه ساخت يك انيميشن سه بعدي چجوريه؟:shock: 2-و كدام يك از همه مهمتره؟:paint: 3-شما دوستداريد تنهايي يك انيمشن كوتاه بسازيد يا گروهي؟:cool: HSN_MAYA 10 ارديبهشت 1389, 15:19سلام دوست عزیز این چیزایی که میگم احتمال میدم که درست باشه. چون من کارم انیمیشن نیست. 1- اول داستان باید نوشته بشه. و فیلم نامه و نام شخصیت ها و استوری برد. 2- به نظر من مهمترین قسمت استوری برد هست. چون یه روال کلی از جای دوربین و نوع حرکت کاراکتر رو قبل از انیمیت نشون میده. 3- 100% گروهی بهتره. اما یه گروه فعال نه یه گروه ...:-? موفق باشی دوست عزیز.:rose: 30min 10 ارديبهشت 1389, 15:29آها ... پس انیمیشن با مدلسازی فرق میکنه ! ابتدا کلا طرح رو بر روی کاغذ رسم میکنن . حتی رنگ آمیزی هم میشه که کلا این بخش به دست DigitalPainter هاست . پروسه طولانی هستش ساخت یک انیمیشن . مدلسازان طرح ها رو از روی نمونه هایی که چه از DP ها و چه از مجسمه های ساخته شده از کاراکترها میگیرن میسازن و نهایتا این مدل ها به دست انیماتورها میرسه که با استفاده از تکنیک های انیمیشن سازی شروع به ساخت انیمیشن میکنن . حالا هم میتونه Frame By Frame باشه یا MotionTween باشه یا Motion Capture که فکر میکنم بیشترین کاربرد رو داره این آخری . من که ساخت Avatar رو دیدم واقعا ترسیدم ! منتظر توضیحات کاملتر حرفه ایها هستم . 3dsmax_davood 10 ارديبهشت 1389, 17:12این قسمت مراحل ساخت انیمیشن سه بعدی رو برای شما می گم البته این نکته دقت بشه درسته که اینجا از نرم افزار 3ds max استفاده شده ولی این اصول کلی هست و ربطی به نرم افزار نداره و اگر از maya هم استفاده بشه فرقی نداره .. طرح اولیه و داستان : برای شروع به کار ابتدا باید بدانیم که چه می خواهیم و چه برنامه ای در ذهن داریم . اولین گام داشتن یک داستان کوتاه است که می تواند یکی از قصه های مورد علاقه مان در کودکی باشد. بعد از اینکه قصه تائید شد بایستی به فکر طراحی اولیه از کاراکترهای داستان و فضای کلی ..... مدل سازی کاراکتر : بعد از اینکه طراحی اولیه آماده شد بایستی با نـرم افزار فتـوشاپ مدل را آمـادۀ ، مدل سازی کرد . به این صورت که تصاویـر Model Sheet که شامل تصاویر Front & Side است نسبت به هم باید متناسب و هم اندازه باشند . بعد از این کار مدل شیت را در نرم افزار مدل سازی مکس باید مورد استفاده قرار دهیم مدل سازی به روش های متفاوتی انجام می شود که اصلی ترین و پرکاربردترین ..... مدل سازی آبجکت : این بخش شامل مدل سازی آبجکت ، یعنی هر چیزی به جز کاراکتر است . این مدل سازی می تواند شامل محل زندگی ، فضای کلی صحنه و وسائل و لوازم زندگی کاراکتر اصلی باشد . در این بخش همان اقدامات و تنظیماتی که برای مدل شیت انجام شد برای بلو پرینت ... متریال و تکسچر : با فرض اینکه مدل ها به صورت کامل ساخته شده اند ، بایستی برای این مرحله که Material & Texture است مدل ها را رنگ آمیزی کرده و به آن بافت دهیم . برای درک درست این موضوع فرض کنید چند عدد کره داریم که هر کدام را یک نوع خاصی متریال دهی می کنیم ، کره اول را متریال ... آنرپ و فتوشاپ : همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد ، بعد از مدل سازی نیاز به رنگ آمیزی و بافت دهی به جسم احساس می شود . در این بین یکی از روش های رایج آنرپ است . برای درک مطلب مثالی آورده می شود . فرض کنید ؛ در حال بازی مار و پله هستید و تاس در دست شماست . در هر وجه از این مکعب مربع یک شکل آورده شده است . فرض کنید اگر این تاس با مقوا درست شده بود و ... ریگ بن و بای پد : بعد از اینکه مدل سازی و آنرپ کاراکتر تمام شد ؛ دیگر به جایی می رسیم که باید به فکر متحرک کردن و یا اصطلاحا Animate کاراکتر باشیم . برای این منظور باید داخل بدن کاراکتر استخوان هایی شبیه به اسکلت بدن انسان قرار دهیم ، بعد از آن یک کمک کننده به نام اکسین Skin و یا فیزیک Physique به آن اعمال می کنیم . توضیح این مسائل ساده است . شما هر قسمت از استخوان این بدن را تغییر ... ریگ صورت و مورف : برای حرکت دادن کاراکتر تنها حرکت دادن بدن کافی نیست ، بلکه کاراکتر ما باید بتواند حرف بزند ، پلک بزند ، بخندد ، اخم کند و حالاتی این چنینی را انجام دهد . برای اینکه کاراکتر ما این حالات را انجام دهد روش های متفاوتی وجود دارد . اولین روش این است که از مدل به تعداد دلخواه کپی گرفته و هر کدام از کپی ها را آن طور که می خواهیم تغییر دهیم مثلا یکی حالت خنده و دیگری حالت اخم . سپس از کمک کننده مورفر Morpher استفاده ..... متحرک سازی و انیمیت : در خصوص متحرک سازی و انیمیت اختصارا در بخش های قبلی اشاراتی شد ؛ متحرک ساختن اسکلت اصلی بدن یا اصطلاحا Pose دادن به کاراکتر اولین حالت و حرکت حالات صورت مانند صحبت ، پلک و ... نیز حالت بعدی انیمیت است متحرک سازی در تری دی مکس شامل ..... نور پردازی و رندر : اکنون انیمیشن ما آماده است ولی این انیمیشن آماده پخش نیست و احتیاج به تنظیماتی داشته و باید خروجی به صورت فیلم گرفته شود . اولین گام نورپردازی است . نورپردازی در مکس شبیه به نورپردازی در دنیای واقعی است . منابع نور در مکس می تواند نورهایی با قدرت ، پر انرژی و با رنگ ها و خاصیت های مختلف ایجاد کند . حتی قابلیت هایی نیز وجود دارد که در دنیای واقعی امکان پذیر نیست ، مثلا سایه قرمز رنگ و نور منفی ! بعد از نور پردازی ، صحنه ها باید رندر Render شوند . رندر شدن باعث نمایش کل مجموعه تصاویر تنظیم شده ، انعکاس ها ، سایه ها و افکت های تصویر می شود . انواع رندر در مکس استفاده می شود که .... منبع : ynh.ir sunsoon 10 ارديبهشت 1389, 20:09آها ... پس انیمیشن با مدلسازی فرق میکنه ! ابتدا کلا طرح رو بر روی کاغذ رسم میکنن . حتی رنگ آمیزی هم میشه که کلا این بخش به دست DigitalPainter هاست . پروسه طولانی هستش ساخت یک انیمیشن . مدلسازان طرح ها رو از روی نمونه هایی که چه از DP ها و چه از مجسمه های ساخته شده از کاراکترها میگیرن میسازن و نهایتا این مدل ها به دست انیماتورها میرسه که با استفاده از تکنیک های انیمیشن سازی شروع به ساخت انیمیشن میکنن . حالا هم میتونه Frame By Frame باشه یا MotionTween باشه یا Motion Capture که فکر میکنم بیشترین کاربرد رو داره این آخری . من که ساخت Avatar رو دیدم واقعا ترسیدم ! منتظر توضیحات کاملتر حرفه ایها هستم . بلكه مدل سازي با انيميت فرق ميكنه اون حس ترستم درك ميكنم اما اين ترس به حس خوب اعتماد و قدرت تبديل ميشه زماني كه توهم تو يه پروژه خوب شركت كني چه بهتر كه صاحب نظر باشي تو هم سعي تو بكن يادت باشه كه نيلوفر آبي توي مرداب رشد ميكنه :neutral: sunsoon 10 ارديبهشت 1389, 20:27خوب من به قولم عمل كردم و دارم كليپي كه كارگردان داستان اسباب بازي در پيكسار تهيه كرده رو براتون آپلود ميكنم اميد وارم كه از ديدنش لذت ببريد فقط ببخشيد كه كمي كيفيتش كمه چون فايل حجيم بود مجبور بودم كه سبكش كنم در آينده هم در مورد روند توليد انيميشن سه بعدي براتون پست مي فرستم :tavajoh: بهتون پيشنهاد ميكنم كه به بخش كميك اسكريپت هم سري بزنيد فعلا دوتا لينك گذاشتم كه بازم اگه كميك دوست داريد براتون همونجا ميزارم >|< اگه اسم قهرمان موردعلاق تو نو بگيد فكنم خوشحالتر بشيد :neutral: shayan1345 10 ارديبهشت 1389, 23:02سلام. لطفا چند انجمن يا سايت تخصصي موبايل كه شامل مدل گوشي- قيمت گوشي -برسي هاي تخصصي و... معرفي كنيد ممنونم :rose: HSN_MAYA 10 ارديبهشت 1389, 23:12سلام. لطفا چند انجمن يا سايت تخصصي موبايل كه شامل مدل گوشي- قيمت گوشي -برسي هاي تخصصي و... معرفي كنيد ممنونم :rose: دوست عزیز این تاپیک چه ربطی به موبایل داره؟؟؟ اینجا مربوط به گرافیک 3 بعدی هست. تو نت یه سرچ میزدی پیدا میکردی. بفرما این هم سایت موبایل. sunsoon 12 ارديبهشت 1389, 21:51بخش اول: زماني كه يك فيلمنامه به تاييد يك كنپاني يا يك تهيه كننده برسه اگر آنرا به چند كارگردان كه به نظر تهيه كننده مناسب هست پيشنهاد ميشود و پس از موافقت برگزيده آنها كارگردان رسما كار خور را شروع ميكند و فيلمنامه به دست طراحان شخصيت داده ميشود طراحان شخصيت پس از برسي نكات شخصيتي و برسي عادات رفتاري آنها طرحهايي متعددي را از كاراكتر و لباسش ابزار هايي كه كاراكتر دوست دارد يا كار خاصي با آنها انجام ميدهند و... تهيه ميكنند كه در پوز و حالات مختلف هر كاراكتر را نشان ميدهد كه به آنها بيوتي پوز ميگويند اگر اين طرحها به تاييد كارگردان رسيد جريان ساخت ادامه ميابد وگرنه اين روند تا زمان تاييد كارگردان ادامه مي يابد گروهي ديگر تحت نام طراحان لباس لباس هاي شخصيتهاي داستان را متناسب با طرح هاي طراحان كاراكتر طراحي و يا طرحها را كامل و جزيات را به آن اضافه ميكنند حالا نوبت اون رسيده كه كجسمه سازان تنديسهايي را از كاراكتر هاي اصلي بسازند اين مرحله بيشتر از اونكه جنبه تاضييني داشته باشه به مدلسازان سه بعدي براي تجسم بهتر طرح در مرحله اجرا كمك ميكنه در همين بين طراحان صحنه با مطالعه فيلمنامه و آشنا شدن با فضاي داستان طرحهايي را از كوچه خيابان ماشينها و تهيه ابزار الات گرفته تا هرآنچه كه ميخواهد به نمايش در بيايد و كانسپتهاي خود را به كارگردان ميدهند تا براي ساخت مدل به مدلسازان داده ميشود ادامه دارد .... :neutral: mahdilal 13 ارديبهشت 1389, 22:41در ایران ساخت انیمیشن با کشورهای دیگر یک فرق اساسی می کند و آن هم اینکه پول برای این کار بر اساس کاری که قراره انجام بشه نمی دهند یک چیز را مطمئن باشید و ان هم اینکه تا زمانی که به این منوال باشه انیمیشن خوب خیلی کم بیرون میاد ان هم به این دلیل که پول واقعی برای ساخت انیمیشن را فقط به به چند نفر خاص تو ایران می دهند به همین خاطر هست که می بینید کیفیت پایین هست چون مثلا یک شرکت 10 نفر نیرو داره خوب می ره از صبا 200 تا 700 دقیقه انیمیشن برای یک سال می گیره با قیمت پایین و بعد اگه خودش بتونه همش را درست کنه ببینید دیگه که چطور باید تولید کنه که بتواند برا یکسال با 10 نفر کار را تحویل بدهد اگر هم که بخواهد بدهد به یک شرکت دیگه مقداری از کار را تولید کند چون خودش واسطه شده نصف را بر می داره برای خودش مابقی را میده به که به ان شرکته بعدش اون شرکته هم میبینه که پولی نگرفته برای ساخت انیمیشن همه را دره پیت میزنه و تحویل میده به و .... اما من با نظر دوستمون 100 درصد موافقم که انیمیت خوب در ایران خیلی کمه و متاسفانه در همه سایتهای خودمون هم فقط به مدل سازی بها می دهند و بس sunsoon 17 ارديبهشت 1389, 15:31باعث خوشحالي كه بازم چند تا از دوستان به اين مطالب توجه مي كنند بخش دوم : مراحل توليد يك انيميشن سه بعدي خوب به انجا رسيده بوديم كه طراحان صحنه با مطالعه فيلمنامه و آشنا شدن با فضاي داستان طرحهايي را از كوچه خيابان ماشينها و تهيه ابزار الات گرفته تا هرآنچه كه ميخواهد به نمايش در بيايد و كانسپتهاي خود را به كارگردان ميدهند تا براي ساخت مدل به مدلسازان داده ميشود.... حالا وقت اون رسيده كه مدل سازان وارد كار شوند و كار مدل سازي خودشونو شروع كنند اما قبل از اين مرحله سرپرست مدلسازها با كارگردان و كارگردان تكنييكي و سرپرست انيماتورها جلسه اي ميگزارند تا از همان اول كاراكتر ها بر اساس انچكه طراحان كاراكتر طراحي كردند و آنچكه كارگردان از نوع برخورد و حركاتي كه كاراكتر در داستان دارد ساخته و ريگ شه بعد از اين هماهنگي ها و بدست امدن اونجكه كارگردان از گروه خود انتظار دارد مدلسازها كاراكترها و محيط را ساخته و انرا به كارگردان تكنيكي ميدهند تا كاراكتر ها را ريگ كند و در كنار او تيمي مواد يا بافتها را به محيت و كاراكتر اضافه ميكنند حالا كاراكتر ها براي انيميت كردن اماده است و انيماتورها بر اساس داستان و ان چيزي كه كارگردان به انها ميگويد و از آنها ميخواهد كارشان را انجام ميدهند حالا اين انيماتور است كه حالات رفتاري تك تك شخصيت داستان را تجزيه و تحليل ميكند و آنچيزي را كه در فكر و احساسش ميبيند اونطوري كه در چارچوب خواسته هاي كارگردان باشد اجرا ميكند در اينجا نكته اي هست كه ممكنه يك انيميت كامل و بدون نقص باشه اما كارگردان به دليل اينكه بار حسيي كه او انتظارش را دارد وجود نداشته باشه رد شود و اين مطلب به قدرت انيماتور ها بستگي داره كه توانايي هاي زيادي در نشون دادن حالات رفتاري بسياري را داشته باشند بعد از اين مرحله تمام شبيه سازي ها و جلوه هاي جوي طراحي و اجرا ميشوند و كار به دست نور پردازان ميرسد و در مرحله بعد سن هاي نور پردازي شده آماده رندر ميشود و رندر منها با توجه به نورهاي موجود در صحنه ها تصاوير نهايي را به صورت لايه لايه خارج ميكنند تا به دست كساني برسانند كه اين لايه ها را روي هم مچ كرده تصويري يك پارچه و بي نقص باي تدويين نهايي به كارگردان و تدوين گرها تحويل دهد به اين افراد كامپوزيتور يا كامپوز من ميگويند حالا اين سوال به ذهن كوچيك من ميرسه كه چرا بايد اين كار هارا به يك تيم متخصص بدم و چرا خودم همه اينكارا رو نكنم تا دوقرون بيشتر گيرم بياد؟ جواب اين سوال اينكه : با اينكه ما اين مراحل رو خلاصه كرديم اما باز هم اين الگو ميتونه بزرگتر باشه توري كه حتي بيش از صد تخصوص فقط در يك فيلم كنار هم قرار بگيرند و يك فيلم خوب را بسازند نكته اساسي تو اين مطلب خلاصه ميشه كه اگر چه ما از اين تخصوصها فقط نام كوچيكي اورديم اما تكتك انها داراي ضرايفي هستند كه به سالها تجربه و آموزش نيز دارد و يگر حتي چند عيب كوچيك و جزيي در هر مرحله از كار اتفق بيوفتد بنظر شما اون كار كار خوب و شايسته تحسين هست؟ من كه ميگم نه! مثالي ميزنم : اين درسته كه همه ما گرفتن يك تصوير ساده رو از حتي نرم افزاري كه يك روزه كار كرديم بلديم و ميگيريم و فورا اسم خودمونو به... رندر من تغيير ميديم و وقتي ميريم بانك و يك فرم براي باز كردن حساب جلومون ميزارن توي قسمتي كه شغلمونو بايد بنويسيم اسم رندر من رو مينويسيم يا براي پز دادن جلو دخترا با سينه اي سپر كرده ميگيم : ميدوني بيبي من در حقيقت بيكار بيكار نيستم اينجا كسي قدر منو نميدونه من يك رندر من بزرگم چهار تا اسم هم پوشبندش مياريم كه بگيم ما اونارو ميشناسيم و اونا هم مارو ميشناسن :shock: اما حالا ميتونيم يك سن با كلي نورهاي مختلف و درست و سبك رندر بگيريم درسته كه تمام اين رشته ها اسون بنظر مياد اما كافيه حتي توي يك مرحله كار ضعيف باشه تا همون داستان معماري كه آجر اول كج گذاشت همين طور به كارش ادامه داد خودش از نزديك كارشو ميديد فكر ميكرد كارش صافو درسته اما تادو قدم از ديوار فاصله گرفت ديد به به زده زو دست معمار برج پيزا باور كن اون بنده خدا برج اول صاف ساخت اما زمينش نشست كردو برج كج شود اونجاست كه ديگه اي ديواري كه براش اين همه براش انرژي صرف كردي جلوي چشاي مشكيت خراب ميشه و تمام آرزوهاي تو هم زير آوار ميمونه :-? اينجاست كه ميگن هركي بلد آمپول بزنه دكتر نيست :sad: پس لطفا به كار تيمي روي بياريد و سعي كنيد يك تيم خوب و خوش فكر تشكيل بدبد و از تمام تخصوص ها تو گروهتون داشته باشيد نه اينكه همتون مدل ساز باشيد يا از اون بدتر بگيد ما هممون هم كاره ايم با ارزوي پيشرفت : س.س :neutral: تو پستهاي بعديم دلايل ضعف كار بعضي از دوستان رو برسي ميكنيم mahdilal 18 ارديبهشت 1389, 22:53البته دوستان یک بخش خیلی مهم در پروسه تولید انیمیشن مخصوصا در ایران بدلیل استفاده از نرم افزارهای قفل شکسته و استفاده از ویندوز اینه که حتما از حر صحنه که آماده می شه برای رندر حتما بکاپ بگیرید چون احتمال داره وقتی صحنه سنگین می شه یا بچ رندر ارور بده یا اینکه آبجکتهای داخل صحنه یک دفعه ناپدید بشن دردی که من بهش گرفتار شدم البته چون بکاپ داشتم به خیر گذشت hosienmax100 20 ارديبهشت 1389, 22:21یا حق ؛ بابت مطالبی که گذاشتین تشکر میکنم ولی احساس میکنم با اسم تاپیک همخوانی نداشته باشه حداقل من اینطوری فکر میکنم آموزش انیمیت _ مسائل تئوری ساخت انیمیشن هست بیشتر .. موفق باشی m3d 24 ارديبهشت 1389, 11:02مراحل بطور خلاصه اینهاست: داستان فیلمنامه طراحی شخصیت دکوپاژ استوری بورد انیماتیک مرحله تولید (مدلینگ انیمیت بک گراند کمپوزیت و ...) البته ضبط صدا هم هست که مراحل اولیه هست ولی دقیقا میدونم کجاست akp_german 24 ارديبهشت 1389, 12:02به نظر من مراحل جور ديگه هست . :) 1. باند بازي ( داشتن يه آشنا يا پارتي براي گرفتن يه پروژه عالي) :cool: 2. نداشتن اطلاعات در مورد انيميشن :-< :?: 3. گرفتن 60% يا 70% از مبلغ كل پروژه :idea: 4. تحويل 30% باقي مونده به انيماتور ها و كار بلد هاي بدون پارتي :there: براي آماده سازي و تحويل پروژه :paint: 5. اسم در كردن بعضي از مدعي ها ... :oops: 3dsmax_davood 24 ارديبهشت 1389, 13:18به نظر من مراحل جور ديگه هست . :) 1. باند بازي ( داشتن يه آشنا يا پارتي براي گرفتن يه پروژه عالي) :cool: 2. نداشتن اطلاعات در مورد انيميشن :-< :?: 3. گرفتن 60% يا 70% از مبلغ كل پروژه :idea: 4. تحويل 30% باقي مونده به انيماتور ها و كار بلد هاي بدون پارتي :there: براي آماده سازي و تحويل پروژه :paint: 5. اسم در كردن بعضي از مدعي ها ... :oops: دوستان عزیز تاپیک به این خوبی رو از مسیر اصلی خود خارج نکنید :mad: :rose::rose: m3d 25 ارديبهشت 1389, 07:42خداییش اینو خوب اومدی:rose: mahdilal 25 ارديبهشت 1389, 21:02دوستان ببنید درست هست شاید با چیزهایی که من گفتم این تایپک خیلی همخوانی نداشته باشد ولی اگر چنانچه یک تیم داشته باشید و بخواهید از این راه پول در بیارید مطمئن باشید که تمام چیزهایی که گفتم 100 در صد دخالت دارد در عمل باید دید که چه اتفاقاتی می افتد sunsoon 28 ارديبهشت 1389, 10:56یا حق ؛ بابت مطالبی که گذاشتین تشکر میکنم ولی احساس میکنم با اسم تاپیک همخوانی نداشته باشه حداقل من اینطوری فکر میکنم آموزش انیمیت _ مسائل تئوری ساخت انیمیشن هست بیشتر .. موفق باشی با عرض سلام خدمت شما دوست عزيز در جواب شما بايد بگم كه اگه ما نتونيم از نواقصي كه در حال حاضر در سيستم ساخت انيميشن و وجود مشكلات در اين روند به كساني كه قصد وارد شدن به اين رشته رو دارند و نيز پرورش اين دسته از دوستان از پايه بطور اصولي و درست باعث ميشيم كه در ارض مدت كمي اين افرا براي هميشه از اين رشته كناره بگيرند همانطور كه تا كنون اينطور مشاهده شده كه تعدادي از دوستان براي كار مراجعه ميكنند اما بدليل نداشتن اطلاعات كافي يا ديد هنري و تكنيكي لازم :-?تا مدتها بيكار مي مانند تا اينكه به اين نتيجه برسند كه زندگي از اين راه برايشان ممكن نيست sunsoon 28 ارديبهشت 1389, 11:11مراحل بطور خلاصه اینهاست: داستان فیلمنامه طراحی شخصیت دکوپاژ استوری بورد انیماتیک مرحله تولید (مدلینگ انیمیت بک گراند کمپوزیت و ...) البته ضبط صدا هم هست که مراحل اولیه هست ولی دقیقا میدونم کجاست دوست عزيز سلام بخش ضبط صدا قبل از انجام انيميت انجام ميشود كه به آن صداي شاهد يا نريشن هم ميگويند اما منظور تو از انيماتيك نفهميدم اما فكر ميكنم كه لغت درسا انيماترونيك هستش كه اگه اينطور باشه اين تكنيك با اينكه اسم انيميت رو يدك ميكشه اما يك تكنيك در فيلم سازي و جلوه هاي تصويري هست كه به انيميت مربوط نيست در اين تكنيك در جايي از فيلم كه يك هيولا از نمايي نزديك ميخاهد به نمايش درايد يك مدل ميكانيكي از هيلا را ساخته و انرا با عضولات مكنيكي درون بدنش به حركت در مي اورند البته اي تكنيك تنها براي نماي نزديك نيست مثلا در جايي كه كاراكت




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1830]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن