تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819448303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدالله: دولت جدید آرزوهای مردم افغانستان را برآورده خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عبدالله: دولت جدید آرزوهای مردم افغانستان را برآورده خواهد کرد
رئیس شورای اجرایی دولت جدید افغانستان گفت: امیدوارم دولت جدید، سبب وحدت واقعی مردم این کشور شود.
به گزارش نامه نیوز، «عبدالله عبدالله» رئیس شورای اجرایی دولت جدید افغانستان امروز در مراسم رسمی معارفه خود در کابل گفت: امیدواریم دولت وحدت ملی سبب وحدت ملی واقعی مردم شود.

عبدالله افزود: دولت جدید افغانستان تمام آرزوهای ملت این کشور را برآورده خواهد کرد.

وی تأکید کرد: دولت وحدت ملی یک دولت بی‎نظیر در این کشور است که دارای پشتیبانی مردمی نیز است.

وی در ادامه گفت: دولت جدید این کشور تمام برنامه‎های اصلاحات و تحول و برنامه‎هایی که برای ملت این کشور مناسب باشد، انجام داده و جایگاه افغانستان را در جامعه جهانی بهتر خواهد کرد.

عبدالله در این مراسم تأکید کرد: نهادهای نظامی این کشور باید نهادینه شده و برای همیشه باقی بماند و ملت این کشور باید بتوانند که از این طریق دارای یک کشور خوب و با ثبات شوند.

به باور وی، دولت وحدت ملی افغانستان با روحیه برادری، همدیگر پذیری و ملت‎سازی، وارد کار شده و همکاران و سران دولت وحدت ملی با هم متحد هستند.

عبدالله در ادامه گفت: افغان‎ها 10 روز پیش باور نداشتند که امروز این نوع جلسه‌ای بزرگ داشته باشیم، اما سران این کشور برای تحقق آرمان‎های ملت این کشور این کار را کردند.

رئیس شورای اجرایی دولت جدید افغانستان در ادامه از همکاری جامعه جهانی برای دولت جدید این کشور سپاس‎گزاری کرد و گفت: کمک‎های جامعه جهانی در انتخابات سبب پیشرفت این کشور خواهد شد.

عبدالله در پایان خاطرنشان کرد، صبح امروز با حامد کرزی رئیس جمهور پیشین این کشور ملاقات داشته و از تلاش 13 ساله وی تشکری و سپاسگزاری کرده است.




منبع: فارس


۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن