تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819894077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي سازمان براي نظارت بر اجراي کتاب ارزش گذاري خدمات سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۲۹ق.ظ)
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي اعلام کرد: آمادگي سازمان براي نظارت بر اجراي کتاب ارزش گذاري خدمات سلامت سازمان هاي بيمه گر به ويژه سازمان تامين اجتماعي براي مشارکت با وزارت بهداشت جهت نظارت بر نحوه اجراي کتاب جديد ارزش گذاري نسبي خدمات سلامت، آمادگي کامل دارند
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر نوربخش مديرعامل سازمان تامين اجتماعي در اجلاس روسا و معاونين درمان دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور گفت: اکنون با اجراي کتاب جديد ارزش گذاري نسبي خدمات سلامت در مرحله جديدي از طرح تحول سلامت قرار گرفته ايم. طرحي که به برکت دولت يازدهم، دست به انجام تکاليف مغفول مانده و راهبردهايي زده است که توسط مقام معظم رهبري تبيين شده بود.
به گفته دکتر سيد تقي نوربخش، اين دولت فرصت هايي را خلق کرده که مي توان گفت در دوره هاي بعد از انقلاب اسلامي بي نظير بوده است. فرصت اول ابلاغ سياست هاي کلي نظام سلامت از سوي مقام معظم رهبري است که پاسخي کارشناسانه به تمام مطالبات جامعه پزشکي، مردم، و دست اندرکاران اجرايي نظام سلامت محسوب مي شود.
وي در ادامه با بيان اين که اين سياست ها به دقت ضمن تبيين ابعاد نظام سلامت، به ابهامات و چالش هايي که در تامين منابع سلامت بود، پاسخ داد، خاطرنشان کرد: فرصت دوم نوع نگاه دولت يازدهم به حوزه سلامت بود. به طوري که براي اين دولت دغدغه سلامت چه در تزريق منابع و چه از حيث ساختاري در اولويت قرار داشت.
دکتر نوربخش با بيان اين که شک نيست که رفاه اجتماعي و سلامت اولوليت اول دولت است، ادامه داد: دولت در عمل نيز اين نکته را ثابت کرد. به طوري که تخصيص منابع به حوزه سلامت، به عنوان سرمايه گذاري بر روي شهروندان و جوانان به عنوان ثروت هاي آينده کشور تلقي شد.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي ضمن بيان اين که با اين روند بين ارکان مختلف سلامت نيز هماهنگي و همدلي ايجاد شد، اضافه کرد: اقدام اخير وزارت بهداشت مبني بر واقعي کردن قيمت خدمات پزشکي و کارشناسي ارزش نسبي اين خدمات اتفاق بسيار خوبي است که باعث ايجاد هماهنگي بين وزارت کار، رفاه و تامين اجتماعي، وزارت بهداشت و سازمان تامين اجتماعي شده است.
دکتر نوربخش با اشاره به اين که اجراي اين کتاب يکي از آمال جامعه پزشکي و سازمان هاي بيمه گر است، ادامه داد: امروز کتاب جديد ارزش گذاري نسبي خدمات سلامت آماده اجرايي شدن است ولي الزاماتي را نيز در پي دارد.
وي با تاکيد بر اين که نظارت کافي بر روي اجراي اين کتاب و تعريف موارد انضباطي در ابتداي کار بسيار اهميت دارد، خاطرنشان کرد: وضعيت جديد تعرفه گذاري خدمات پزشکي راه را بر روي هزينه هاي القايي خواهد بست ضمن اين که بسياري از اعمالي که به دليل پيشرفت هاي تکنولوژي تعريف شده بودند ولي تعرفه اي نداشتند، تعيين تکليف شدند.
مدير عامل سازمان تامين اجتماعي اعلام کرد: سازمان هاي بيمه گر به ويژه سازمان تامين اجتماعي براي مشارکت با وزارت بهداشت جهت نظارت بر نحوه اجراي کتاب جديد ارزش گذاري نسبي خدمات سلامت، آمادگي کامل دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن