تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ویژه نظارت بهداشتی بر دام‌های قربانی در عید سعید قربان در لرستان اجرا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: طرح ویژه نظارت بهداشتی بر دام‌های قربانی در عید سعید قربان در لرستان اجرا می‌شود خبرگزاری پانا: مدیر کل دامپزشکی لرستان گفت: طرح ویژه نظارت بهداشتی بر دام‌های قربانی در عید سعید قربان با نظارت 42 اكیپ دامپزشكی در لرستان اجرا می‌شود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۹ مهر ساعت 10:17



به گزارش خبرنگار پانا، ابراهیم توکلی در نشست خبری ،افزود:همزمان با عید قربان امسال 42 گروه دامپزشکی لرستان به‌منظور نظارت بر ذبح و سلامت دام‌ها در عید قربان فعالیت خواهند داشت.
وی با اشاره به به تشکیل گروه‌های ثابت و سیار دامپزشکی لرستان در این زمینه عنوان کرد: از این تعداد 22 مورد گروه‌های سیار و 20 مورد نیز ثابت خواهند بود.
توکلی با اشاره به اینکه کارشناسان دامپزشکی در ارتقای سلامت در حوزه توزیع گوشت و فرآورده‌های آن نقش به سزایی دارند، اظهار داشت: با فرارسیدن عید قربان بازرسی‌ها و نظارت‌های بهداشتی در نقاط مختلف استان گسترده‌تر می‌شود.
مدیر کل دامپزشکی لرستان با تأکید بر این‌که این اداره نظارت لازم در زمینه سلامت دام‌ها در روز عید قربان خواهد داشت، تصریح کرد: مردم استان نیز باید دام‌های خود را در عید قربان در کشتارگاه‌های سطح استان ذبح کنند.
توکلی با بیان این‌که این اداره وسیله نقلیه نیز برای انتقال دام‌ها به کشتارگاه‌ها در اختیار مردم قرار خواهد داد، ادامه داد: به‌طور حتم این اداره‌کل مورد غیربهداشتی را در این زمینه در سطح استان مشاهده کند اقدام به ضبط آن‌ها خواهد کرد.
وی بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی بر دام‌های قربانی را مهم دانست و افزود: با نظارت دامپزشکی در روز عید سعید قربان دام‌های آلوده شناسایی شده، لاشه‌ها و آلایش‌های غیرقابل مصرف از چرخه مصرف خارج و به نحو مناسب جمع‌آوری و امحا می‌شوند.
وی افزود: اکیپ‌های دامپزشکی در سطح استان آماده ارائه هر‌گونه خدمات در رابطه با بازرسی قبل از کشتار بر دام‌های قربانی و ذبح شده و بازدید و بازرسی لاشه‌های استحصالی دام‌های قربانی هستند.
وی همچنین از مردم استان خواست که در صورت مشاهده هرگونه مورد غیر بهداشتی در ذبح دام‌ها آن را به این اداره‌ کل انتقال دهند.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن