تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820137901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي موفق طرح سرشماري کشاورزي البرز در گرو بسيج همگاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۹:۳۲ق.ظ)
اجراي موفق طرح سرشماري کشاورزي البرز در گرو بسيج همگاني استاندار البرز و رئيس ستاد هماهنگي سرشماري کشاورزي استان، اجراي موفق سرشماري کشاورزي البرز را در گرو بسيج همگاني دانست و افزود: سرشماري نياز امروز و چراغ آينده است.
به گزارش خبرگزاري موج، طهايي استاندار البرز با بيان اين مطلب اظهار داشت: مسئولان و مديران البرز نيز با بسيج همگاني از نيروي انساني متخصص عزم خود را جزم کرده اند تا اين طرح مهم و تاثير گذار را با موفقيت در اين استان اجرايي کنند.
وي افزود: اهميت اين طرح که چهارمين سرشماري عمومي کشاورزي در کشور به شمار مي رود تا حدي بوده که مقدمات اجراي آن از ماه ها پيش در البرز آغاز شده است.
طهايي گفت: در اين زمينه علاوه بر تشکيل ستاد و برگزاري دوره هاي آموزشي؛ کارشناسان و ماموران آمارگير، هريک از مسئولان ذيربط در استان ضمن تاکيد بر حسن اجراي اين طرح در البرز که داراي ظرفيت هاي چشمگيري در حوزه کشاورزي است، گفت: عموم مردم به خصوص دست اندر کاران و بهره برداران بخش کشاورزي در اين زمينه دعوت به همکاري و ارائه دقيق اطلاعات شده اند.
استاندار البرز گفت: اين جمله که توسعه پايدار استان در گرو دستيابي به آمار و اطلاعات دقيق است مي تواند گوياي اهميت اجراي درست طرح سرشماري عمومي کشاورزي در استان باشد.
وي افزود: اجراي موفق طرح سرشماري کشاورزي در استان البرز مي‌تواند سرآغاز حرکت علمي براي توسعه و شکوفايي آينده اين بخش در کشور و استان باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن