تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819950323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واریز مبلغ میلیونی یک ناشناس به حساب یک زن |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: واریز مبلغ میلیونی یک ناشناس به حساب یک زن
پس از شناسايي اين فرد و حضور وي در پليس فتا، مشخص شد كه اين زن، 18 سال پيش در شركت او كار مي‌كرده و از كارمندان بسيار نمونه وي نيز بوده است.
کد خبر: ۴۳۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶ - 01 October 2014


واريز ميليون‌ها تومان پول در هرماه، زن ميانسال را به فكر فرو برده بود كه اين همه پول از كجا، چرا و به وسيله چه كسي به حساب او واريز مي‌شود؟


پرونده‌ي كه مدتي پيش با مراجعه اين زن به پليس فتاي تهران تشكيل شد و سرهنگ محمد مهدي كاكوان درباره آن به تسنيم گفت: مدتي پيش زن 43 ساله‌اي به پليس مراجعه كرد و گفت كه فرد يا افرادي هرماه ميليون‌ها تومان به حساب او پول واريز مي‌كنند. با توجه به اينكه اين فرد از روش‌هاي مختلفي اقدام به واريز پول به حساب اين زن 43 ساله مي‌كرد، كارشناسان پليس پس از انجام اقدامات فني، موفق به شناسايي فردي به نام «جهان» شدند كه اين مبالغ را به روش‌هاي مختلف به حساب اين زن واريز مي‌كرد.


پس از شناسايي اين فرد و حضور وي در پليس فتا، مشخص شد كه اين زن، 18 سال پيش در شركت او كار مي‌كرده و از كارمندان بسيار نمونه وي نيز بوده ولي اين مرد در جريان يك سوءتفاهم، اين زن را به طرز توهين‌آميزي از شركت خود اخراج كرده بود ولي در طول اين 18 سال، عذاب وجدان دست از سر وي برنداشته و او با واريز اين مبالغ، قصد داشته تا گذشته خود را تلافي و ديني را كه بر دوش خود احساس مي‌كرد، جبران كند.


اين فرد از نحوه اخراج اين زن به اندازه‌اي شرمنده بوده كه روي مواجهه حضوري با وي و معذرت خواهي از او را هم نداشته و از اين رو با استفاده از روش‌هاي مختلف سعي در واريز كردن مبالغ ميليوني و به صورت ناشناس داشته است.


در جريان اين پرونده، جهان در مجموع شش فقره واريز پول به حساب اين زن، مبلغ 27 ميليون تومان را به حساب او واريز كرده بود و گفت كه اگر موضوع فاش نمي‌شد، قصد داشت تا آخر عمرش همچنان و به صورت ناشناس و سريالي به حساب اين زن پول واريز كند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن