تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820875711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه گزارش مصوبات ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب‌سازي معابر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ مهر ۱۳۹۳ (۸:۹ق.ظ)
ارائه گزارش مصوبات ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب‌سازي معابر نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي به تشريح مصوبات ستاد هماهنگي و پيگيري مناسب‌سازي معابر پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، فاطمه آليا، با اشاره به مصوبات مرداد، معاونت عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزارت کشور، گفت: در اين نشست بر تنظيم بودجه دستگاه‌هاي اجرايي ملي و استاني توسط نظارت راهبردي رئيس جمهور جهت تخصيص اعتبارات لازم براي مناسب سازي معابر تأکيد شد.
وي گفت: همچنين قرار بر ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌هاي عملياتي پيشنهادي يکساله به همراه پيشنهادات دستگاه‌هاي اجرايي عضو ستاد در خصوص اقدامات مناسب سازي شد.
به گفته نماينده مردم تهران، گزارش جامع نمايندگان وزارتخانه‌هاي صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازي، صداوسيما و بنياد شهيد و امور ايثارگران شامل عملکرد و برنامه‌هاي اجرايي در اين خصوص و تهيه و پخش برنامه‌هاي صوتي و تصويري و مطبوعاتي پيرامون مبحث مناسب سازي توسط سازمان صدا و سيما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با همکاري ساير دستگاه‌هاي عضو ستاد و ارائه گزارش سازمان بهزيستي در اين نشست ارائه و مورد تاکيد قرار گرفت.
رييس فراکسيون حمايت از حقوق معلولان افزود: در اين نشست همچنين بر حضور دستگاه‌هاي ذيربط در جشنواره شهيد رجايي به منظور تحقق اهداف و برنامه‌هاي مربوط به مناسب سازي توسط کارگروهي متشکل از نمايندگان وزارت کشور و سازمان بهزيستي تأکيد شد. همچنين قرار بر ابلاغ تصميمات و سياست‌هاي ستاد و پاسخگويي استانداران و دستگاه‌هاي اجرايي در اين خصوص شد.
آليا ادامه داد: علاوه بر آن، بر تشکيل کارگروه هاي نظارت و ارزيابي عملکرد اقدام و گزارش‌هاي منظم از عملکرد جاري استان‌ها در زمينه مناسب سازي تأکيد شد.
وي از برگزاري همايش ملي مناسب سازي با مشارکت انجمن‌ها و تشکل‌هاي غيردولتي تا پاين سال جاي خبر داد و افزود: معرفي نيروي انساني واجد شرايط جهت شرايط گذراندن تک پودمان مناسب سازي در موسسه علمي کاربردي بهزيستي به منظور ارتقاي سطح دانش تخصصي کارشناسان فني و مهندسي از ديگر مصوبات اين جلسه بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن