تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820453085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نشست انجمن خيرين مسکن ساز استان زنجان با حضور فرماندار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۱ب.ظ)
برگزاري نشست انجمن خيرين مسکن ساز استان زنجان با حضور فرماندار نشست هيأت مديره انجمن خيرين مسکن ساز استان زنجان با حضور فرخي فرماندار زنجان، حاجي زاده مدير کل بنياد مسکن استان، نجفي بازرس، همتيان رييس هيأت مديره انجمن، وهابي وطن مدير عامل و ساير اعضا برگزار گرديد.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست هيأت مديره انجمن خيرين مسکن ساز استان زنجان با حضور فرخي فرماندار زنجان، حاجي زاده مدير کل بنياد مسکن استان، نجفي بازرس، همتيان رييس هيأت مديره انجمن، وهابي وطن مدير عامل و ساير اعضا برگزار گرديد.
در ابتدا همتيان ضمن خير مقدم و تشکر بابت حضور فرماندار گزارشي از عملکرد و ساختار و اعضاي انجمن خيرين مسکن ساز استان ارائه نمود و از همکاري هاي بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان به صورت ويژه قدر داني کرد.
سپس وهابي وطن با ارائه گزارش درباره وضعيت پروژه ها از ابتداي تاسيس انجمن و رسيدن تعداد واحد هاي انجام شده و در دست اقدام به بيش از 1000 دستگاه تا کنون خبر داد. و با بيان مشکلات و موانع خواستار رفع آن ها شد. در اين بين حاجي زاده مدير کل بنياد مسکن استان با تشکر از فرماندار و نقش کليدي وتوجه ايشان به اين امر با اشاره به هدف اصلي انجمن که در راستاي فرمان تاريخي امام ( ره ) در زمينه ساخت مسکن محرومين ميباشد افزود که استان زنجان از استان هاي پيشرو بين استان هاي منطقه خود در زمينه ساخت مسکن محرومين توسط انجمن خيرين ميباشد و اين امر با تعامل خوب صورت گرفته با دستگاه هاي مختلف، استفاده بهينه از تسهيلات و تلاش بي وقفه اعضا صورت گرفته است.
وي همچنين با بيان اينکه بنياد مسکن ياري رسان انجمن در تمامي مراحل بوده افزود که واحد هاي مسکوني ساخته شده با بکارگيري مصالح خوب، استفاده از تکنولوژي روز و تيم هاي مهندسي مجرب از کيفيت بالايي برخوردار است و در عين حال با قيمت بسيار پايين و مناسب در اختيار محرومين قرار ميگيرد.
وي خواستار همکاري هرچه بيشتر از سوي بانک ها و اعطاي تسهيلات به محرومين شد تا بيش از پيش و با سرعت بيشتري مسکن سازي براي محرومين استان انجام گيرد . همچنين ساير اعضا با بيان نقطه نظرات، پيشنهادات و توضيحات در زمينه گسترش فعاليت هاي انجمن، ساخت مسکن محرومين و همکاري در اين زمينه را وظيفه اصلي همه دستگاه هاي مربوطه دانستند.
در ادامه فرماندار زنجان ضمن تقدير و تشکر از تلاش هاي صورت گرفته فعاليت هاي اين مجموعه را بسيار مثبت ارزيابي کردند و افزودند تلاش هاي لازم در جهت پيشرفت و کمک هرچه بيشتر به انجمن را انجام خواهند داد. همچنين با اشاره به نقش خيرين در اين زمينه، جذب هرچه بيشتر آنان و تعامل با ساير انجمن هاي خيريه جهت شناسايي محرومين را خواستار شدند و خاطر نشان کردند طي جلسه اي با حضور مسئولين بانکي مشکلات تسهيلاتي پروژه ها مرتفع خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن