تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804789148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نشست صميمي فرزندان شهدا با استاندار مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۲ب.ظ)
برگزاري نشست صميمي فرزندان شهدا با استاندار مازندران نشست صميمي 240 نفر از فرزندان معظم شهداي شاغل در ادارات استان با استاندار مازندران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نشست صميمي استاندار مازندران با 240 نفر از فرزندان معظم شهداي شاغل در ادارات 21 شهرستان استان به منظور هم انديشي، ايجاد تعامل، پي گيري انتظارات و رفع دغدغه هاي شغلي، ظهر امروز پنجم مهر در سالن شماره يك استانداري مازندران برگزار شد.
مدير كل بنيادشهيد و امور ايثارگران استان مازندران با گراميداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس يادآور حماسه آفريني هاو زحمات پدران شما و همسنگران جانباز و آزاده است و امروز وظيفه ما تكريم و تعظيم از اين جهادگران في سبيل الله است.
رضايي در ادامه افزود: از زماني كه دكتر فلاح به عنوان نماينده عالي دولت در استان هدايت استانداري را به عهده گرفتند همكاري و عنايت ايشان به ايثارگران در همه برنامه ها كاملا مشهود است. نگاه ايشان به خانواده هاي معظم شهدا، جانبازان و آزادگان بر اساس يك روحيه جهادي و رويكرد خدماتي به قشر ايثارگري است.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران گفت: از آنجايي كه فرزندان معزز شهدا از بر جسته ترين افراد در كشور به دليل برخورداري از توانمندي و ظرفيت هاي موجود در مسووليت هايي كه به آنان واگذار مي شود به شمار مي روند بايد جايگاه و منزلت اين عزيزان در دستگاه هاي اجرايي استان حفظ شود.
فلاح استاندار مازندران با گراميداشت ياد و خاطره ده هزار و 400 شهيد استان در هفته دفاع مقدس، طي سخناني خدمت به يادگاران شهدا را يك توفيق بزرگ برشمرد و گفت: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت ها، ايثارگري ها و مجاهدت هاي پدران شهيد شماست و ما وظيفه داريم در ادامه راه پدرانتان لغزشي به خود راه ندهيم و شرمنده شهدا نشويم.
استاندار مازندران اظهارداشت: امروز دشمنان با تمامي امكانات اقتصاد و فرهنگ ما را مورد هجمه قرارداده است اما ملت ما در پيروي از منويات مقام معظم رهبري مدظله العالي و به بركت خون شهدا با عزم ملي و مديريت جهادي اين مشكلات را پشت سر خواهد گذاشت و به سوي آينده اي درخشان گام بر خواهد داشت.
ايشان خطاب به فرزندان معظم شهدا، گفت: شما الگوي جامعه و سفيران انقلاب اسلامي و نظام هستيد و جامعه به شما افتخار مي كند و اين درسي است كه از پدرانتان به شما به ارث رسيده است.
فلاح تصريح كرد: شما بايد در دستگاه ها نارسايي ها و كمبودها را شناسايي کرده و با همدلي، همفكري، هم انديشي در جهت حل مشكلات تلاش کنيد زيرا شما مي توانيد در توسعه استان به عنوان يك سند چشم انداز همچون پدران شهيدتان نقش آفريني كنيد.
ايشان برگزاري اين نشست را مثبت ارزيابي كرد و افزود: به اتفاق همكاران استاني تمامي كوشش خود را در جهت رفع دغدغه هاي شما بكار خواهيم بست.
فلاح در ادامه از مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران به دليل برگزاري اين نشست تشكر و قدرداني کرد.
در ادامه اين نشست چند نفر ازفرزندان شاهد شاغل در ادارات استان به نماينگي ضمن بيان مسايل و مشكلات، نقطه نظرات و پيشنهادات خود را در زمينه هاي مختلف ارايه دادند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن