تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804148932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست ایران برای لغو فوری تمامی تحریم ها |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: درخواست ایران برای لغو فوری تمامی تحریم ها
پایگاه خبری تحلیلی آمریکایی "المانیتور" امروز (سه شنبه) در گزارشی نوشت: ایران بر لغو فوری و یکباره همه تحریم ها از جمله تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد بعد از دست یافتن به توافق جامع هسته ای اصرار دارد.
کد خبر: ۴۳۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ - 30 September 2014


پایگاه خبری تحلیلی آمریکایی "المانیتور" امروز (سه شنبه) در گزارشی نوشت: ایران بر لغو فوری و یکباره همه تحریم ها از جمله تحریم های شورای امنیت سازمان ملل متحد بعد از دست یافتن به توافق جامع هسته ای اصرار دارد.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی المانیتور، درخواست ایران برای لغو سریع همه تحریم های شورای امنیت سازمان ملل به عنوان یکی دیگر از مسائل در روند مذاکرات هسته ای مطرح است .


دیپلمات ها می گویند اصرار ایران برای لغو همه قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل در زمان دست یافتن به توافق جامع هسته ای به گرفتار دیگری تبدیل شده است.


دیپلمات های غربی همچنین اعلام کرده اند اگر توافق جامع هسته ای به دست آید آمریکا و اتحادیه اروپا به سرعت تحریم های یکجانبه اقتصادی مرتبط با موضوع هسته ای را در مورد ایران لغو می کنند که به معنای بهبود وضعیت اقتصادی ایران است.


به گفته این دیپلمات ها یک قطعنامه جدید شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد این توافق و گام هایی که هر یک از طرفین باید اتخاذ کنند و مورد توافق قرار گرفته است بعداز دست یافتن به توافق جامع هسته ای تصویب می شود.


با آنکه مقام های ایرانی بر لغو تحریم های شورای امنیت اصرار دارند، یک دیپلمات غربی که خواست نامش فاش نشود در جمع تعداد محدودی خبرنگاران در نیویورک گفت لغو این تحریم ها زمان می برد.


وی افزود: ایران می خواهد یکباره همه تحریم ها لغو شود، ما باید مطمئن شویم که در چارچوب توافق جامع آنها به همه تعهدات خود عمل می کنند.


این دیپلمات غربی ادامه داد: بعد از توافق جامع ،شورای امنیت قطعنامه ای را در این مورد تصویب می کند، گام های هر یک از طرفین را توضیح داده و تحریم ها را نیز به تدریج لغو می کند.


ما همچنین از آژانس بین المللی انرژی اتمی می خواهیم تا در این مقطع تبعیت کامل برنامه هسته ای ایران را از توافق جامع هسته ای تایید و راستی آزمایی کند، از آژانس خواهیم خواست تا مطمئن شود برنامه هسته ای بر اساس توافق پیش می رود.


این مقام خاطرنشان کرد: توافق هسته ای با لغو تحریم های یکجانبه آمریکا و اتحادیه اروپا بخش های وسیعی از اقتصاد ایران از جمله نفت و دادوستد را آزاد می کند،این وضعیت برای کشوری در حال تحریم بسیار مهم می تواند باشد.


بر اساس گزارش المانیتور، موضوع تحریم های سازمان ملل البته تنها موضوع باقیمانده در توافق جامع ایران نیست، به گفته "بیل برنز" قائم مقام وزارت امور خارجه آمریکا مذاکرات برای رسیدن به توافق جامع پیچیده تر و دشوار از توافقی است که طرفین در پاییز گذشته به آن دست یافتند.


وی روز گذشته در موسسه خاور نزدیک واشنگتن گفت: اختلافات زیادی در مورد مسائل مهم وجود دارد. البته نمی توان گفت دست یافتن به توافق غیرممکن است، بلکه رسیدن به توافقی مطرح است که محدودیت های مورد توافق دوطرف را در برنامه هسته ای ایران در نظر داشته باشد.


"داریل کیمبل" مدیر اجرایی انجمن کنترل سلاح نیز گفت مذاکره کنندگان ایرانی اصرار به لغو سریع تحریم های سازمان ملل به عنوان بخشی از روش های مذاکراتی برای دست یافتن به لغو بیشتر تحریم ها دارند.


وی اضافه کرد، با در نظر گرفتن اینکه گروه مذاکره کننده ایرانی با ساختار سازمات ملل متحد و قطعنامه های شورای امنیت آشناست، باید بدانند توانایی برای تعدیل قطعنامه های شورای امنیت مستند به قطعنامه های آژانس محدود است.با قطعنامه ای که بعد از توافق جامع هسته ای حاصل می شود، بعضی از تحریم های مصوب شورای امنیت قابل تغییر و تعدیل است. 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن