تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت منطقه آزاد اروند فراتر از يك اداره محلي است/شرايط جوي دليل تعويق چند ماهه نمايشگاه ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان میرموسوی خواستار شد:
مديريت منطقه آزاد اروند فراتر از يك اداره محلي است/شرايط جوي دليل تعويق چند ماهه نمايشگاه ها
آبادان - خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از مسئولان منطقه تقاضای همکاری داریم و آنها باید بدانند اداره سازمان منطقه آزاد اروند مانند یک اداره محلی نیست.



سید ابراهیم میرموسوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نمایشگاه صنایع دستی کشور که در محل نمایشگاه بین‌المللی سازمان منطقه آزاد اروند در حال برگزاری است، اظهار کرد: استقبال در روزهای اول ضعیف بود ولی خوشبختانه با گذشت چند روز از آغاز آن با استقبال بيشتري از سوي مردم روبرو شد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده است دو روز پایانی نمایشگاه صنایع دستی کشور، در برج میلاد تهران برگزار شود که این اقدام با همکاری حوزه هنری کشور، دانشگاه آزاد اسلامی کشور و برج میلاد تهران اجرا می‌شود.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: استانها و شهرهایی که در این نمایشگاه حضور دارند محصولات خود را عرضه کرده‌اند که از شهر آبادان ترشیجات بیش از هر محصول دیگری وجود دارد.

میرموسوی در خصوص وقفه چند ماهه عدم تشکیل نمایشگاه در منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: در حال حاضر دمای هوای این منطقه به صورتی است که در فضای آزاد نیازی به کولر نیست ولی طی چند روز گذشته شرایط جوی مناسب نبود.

وی افزود: در استان خوزستان محدودیت های آب و هوایی وجود دارد که بر این اساس نمایشگاه منطقه آزاد اروند باید در فصل و روزهای خاصی برگزار شود. در حال حاضر به دلیل اینکه امکان حضور مردم در داخل سالن و یا فضای باز مناسب‌ است برنامه ‌های مختلفی به صورت مستمر در نظر گرفته شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: بعد از نمایشگاه صنایع دستی کشور، برنامه‌ های دیگری در نظر گرفته شده است که احتمال دارد اکبر ترکان، مشاور رییس‌ جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، به منظور حضور در این برنامه ها عازم آبادان شود.

لزوم اطلاع ‌رسانی برنامه ‌های منطقه آزاد اروند در سطح کشور

میرموسوی در خصوص اطلاع ‌رسانی برنامه ‌های سازمان منطقه آزاد اروند از تلويزیون‌ های سراسری کشور، عنوان کرد: در این منطقه محدودیت‌ های فرهنگی وجود دارد. برای سوم خرداد مراسم کشوری در نظر گرفته شد که سطح انتقادات مقداری بالا بود.

وی در همین خصوص اظهار كرد: به دلیل اینکه صدا و تصویر ملی و فراملی داشته باشیم، شبکه سراسری تهران را انتخاب کردیم ولی از سوی مسئولان محلی استقبال چندانی نشد. احساس نمی‌کردند برای اینکه یک منطقه آزاد به طور واقعی بتواند سرمایه‌ گذار و گردشگر جذب کند باید صدای خود را در سطح ملی انعکاس دهد.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد اروند ابراز امیدواری کرد: به مرور زمان فرهنگ‌ سازی برای اطلاع ‌رسانی در سطح کشور رخ می‌ دهد و وقتی مسئولانی که برای انتخاب شبکه تلويزیونی انتقاد داشتند مزایایی از جمله جذب سرمایه‌ گذاری را ببینند متقاعد می ‌شوند.

میرموسوی ادامه داد: امیدواریم با گذشت زمان اهمیت معرفی سازمان منطقه آزاد اروند از تلويزیون‌ های سراسری کشور به مردم و مسئولان این منطقه ثابت شود.

وی با بیان اینکه از مسئولان منطقه تقاضای همکاری داریم، افزود: مسئولان منطقه باید بدانند اداره سازمان منطقه آزاد اروند مانند یک اداره محلی نیست.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم رسالت خودمان را به درستی انجام دهیم باید صدای خود را به فراتر از مرزها برسانیم.

میرموسوی در پایان تصریح کرد: به طور حتم اگر برنامه‌‌ های اجرایی سازمان منطقه آزاد اروند بیشتر باشد به توسعه منطقه کمک می‌شود.


۱۳۹۳/۷/۸ - ۱۰:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن