تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820790581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيستان و بلوچستان مي تواند در جايگاه ملي ايفاي نقش کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۰:۱۹ق.ظ)
سيستان و بلوچستان مي تواند در جايگاه ملي ايفاي نقش کند استاندار گفت: استان سيستان و بلوچستان اگر چه از مرکز کشور دور است اما با قابليتها و پتانسيلهايي که دارد مي تواند در جايگاه ملي نقش ايفا کند.
به گزارش خبرگزاري موج، هاشمي استاندار سيستان و بلوچستان در ديدار دکتر طاعي معاون وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه آينده استان به لطف نگاه بلند دولت آينده اي روشن است گفت: ما به فرداي روشن اين استان اميد بسيار داريم اما تحقق فرداي روشن سيستان و بلوچستان در گرو ايجاد زيرساختها بويژه در بخش اشتغال است.
وي گفت: کشور ما سالهاي رويايي ثروت را پشت سر گذاشت اما امسال با نگاه بلند دولت سال رويايي استان سيستان و بلوچستان است و در بدترين شرايط اقتصادي بهترين پروژه ها براي قرار گرفتن استان در مسير توسعه تعريف شده اند.
استاندار سيستان و بلوچستان با اشاره به پروژه هاي بزرگ ملي از جمله گاز، راه آهن، توسعه بندر چابهار و آبياري تحت فشار 146 هزار هکتار از اراضي کشاورزي استان گفت: ما با نگاه خوب دولت به اين استان توانستيم در مسير توسعه جهشي استان گام برداريم.
هاشمي با اشاره به اهميت ايجاد اشتغال در استان سيستان و بلوچستان گفت: ايجاد هر اشتغالي در اين استان به معناي نجات يک جوان از مرگ است زيرا بسياري از جوانان به دليل فقر به راههاي پرخطر مانند جابجايي مواد مخدر کشيده مي شوند يا جذب گروهها و فعاليتهاي آسيب زا مي شوند.
وي افزود: براي نجات اين جوانان بايد با ايجاد اشتغال کرامت آنان را حفظ کرده و آنان را در مسير ايفاي نقش براي توسعه استان قرار دهيم. استاندار سيستان و بلوچستان گفت: مردم اين استان حتي نسبت به حقشان نيز قناعت خاصي دارند و به حداقل ها قانع هستند. با اين حال استان قابليتهاي کثيري دارد و حتي مي تواند در جايگاه ملي نقش ايفا کند.
هاشمي بر اهميت مهارت آموزي تاکيد کرد و گفت: فرصتهاي بزرگي که از طريق پروژه هاي ملي و ساير خوشه هاي آن در استان ايجاد شده است اهميت مهارت آموزي را براي ايجاد اشتغال پايدار بيشتر مي کند و اين امر مستلزم توجه بيشتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي به آموزش هاي فني و حرفه اي و حمايت از اين بخش در استان است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن