تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806922607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاخصه ولایت مداری جامعه را در برابر تهدیدها و تحریم ها بیمه می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



استاد حوزه و دانشگاه:
شاخصه ولایت مداری جامعه را در برابر تهدیدها و تحریم ها بیمه می کند خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: جامعه امام زمانی با توجه به شاخصه های صداقت و ولایت مداری جامعه را از هرگونه تهدیدها، تحریم ها وتوطئه ها دور و بیمه می کند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام عزیزالله رزاقی، استاد حوزه و دانشگاه، عصر امروز در بیست و هفتمین یادواره 33 تن از شهدای والامقام نیروگاه شهید سلیمی نکا، گفت: شهدا به ما شوکت داده و دین را بیمه کردند و ما نیز باید با حفظ قداست شهید و ارزش های اسلامی یک حلقه از زنجیره های ارزش های دینی و اسلامی برای رشد و تعالی اسلام عزیز و معنویات در جامعه باشیم.
وی، بیان داشت: باید مقام خود را به عنوان شیعه حفظ کرده و با حرکت در مسیر ولایت و مسیر شهدا که در امتداد خط ولایت است راه را از بیراهه تشخیص داده و بدانیم همراهی با ولایت یعنی این که در هر شرایطی با ولی فقیه باشیم و همگام با ایشان حرکت کنیم.
این استاد حوزه و دانشگاه، گفت: جلوتر حرکت کردن از ولایت فقیه و عقب ماندن از ایشان هر دو عاملی در گمراهی و فنا و نیستی بوده که باید با همگامی با ولایت در مسیر ولی فقیه حرکت کنیم تا رشد و تعالی جاویدان نصیب حالمان شود.
 حجت الاسلام رزاقی، ادامه داد: امروز ایران اسلامی الگو و نمونه برای جهان اسلام و جهانیان عالم است و عقب نشینی دشمن در جنگ غزه نیز نشانه پایداری رزمندگان و الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران و شهدای گرانقدر و ارزشی ما است.
وی، اضافه کرد: شهدای ما مردان مرد روزگار و زندگان جاوید و آموزگار راه بشریت هستند که درس آزادگی و استقامت و ایثار به ما دادند.
قاضی دیوان عالی کشور با تاکید بر ولایت‌مداری شهدا، بیان داشت: زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا یکی از مهم ترین رسالتی است که تمامی اقشارمختلف جامعه بر عهده دارند که مختص به گروه و قشر خاصی نیست و همه ما باید در این راستا تلاش کرده و ادامه دهنده راستین راه شهدا و دغدغه‌های آنان نسبت به ولایت و رهبری و حرکت در مسیر ولایت باشیم.
وی، تصریح کرد: خط حیات شهدا را حیات دینی برشمرد که ارزش های دینی در آن تداعی شده که هنوز تمامی مفسران تاریخ در تفسیر شهدا بازماندند. حجت الاسلام رزاقی با اشاره به این که مقام شهید از شهادت مهم تر است، بیان داشت: منطق، فکر، عقیده و ایمان شهدا از درجه شهادت والاتر و ارزنده تر است.
وی، گفت: جامعه امام زمانی با توجه به شاخص های صداقت ولایت مداری جامعه را از هرگونه تهدیدها، تحریم ها وتوطئه ها دور و بیمه می کند.
 قاضی دیوان عالی کشور، افزود: از زمان آغاز انقلاب اسلامی با هجمه های فراوانی اعم از تحریم، تهدید و توطئه های دشمنان مواجه بودیم اما به برکت جامعه امام زمانی و بیمه کردن جامعه توسط شهدا هیچ گاه به نقشه های شوم خود نرسیدند بلکه این جنگ علیه ایران اسلامی و دفاع جانانه رزمندگان و خون شهدا سبب احیای دین اسلام  و سربلندی آن شد.
حجت الاسلام رزاقی، ادامه داد: پیام و درس بزرگ شهدا ولایت مداری و حرکت درمسیر شهدا بوده است و شهدا با تکلیف مداری و انتخاب صراط مستقیم بر تمامی لذات دنیو، این راه را انتخاب کردند و اکنون نیز باید الگوی ما در زندگی و انتخاب راه درست برای سعات و نیک بختی باشد./1317/پ202/ب



۱۳۹۳/۷/۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن