تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه سياستمداران اروپايي را تحريم مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۵۷ب.ظ)
روسيه سياستمداران اروپايي را تحريم مي کند روسيه تصميماتي براي تهيه يک ليست سياه عليه سياستمداران اروپايي و ممانعت از سفر آنها به اين کشور دارد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، "ربکا هارمس" رييس فراکسيون حزب سبز پارلمان اروپا که روز پنج شنبه در فرودگاه مسکو متوقف شده و اجازه ورود به روسيه را نيافت در گفتگو با روزنامه "تاگس اشپيگل" درباره اينکه چه چيزي در پشت اين اقدام روسيه قرار دارد گفت: "من مي خواستم همراه با سازمان هاي حقوق بشري روسي و لهستاني پرونده يک خلبان اوکرايني به نام " ناديا ساوچنکو" که متهم به جاسوسي بود را مورد ارزيابي قرار دهم. اين يکي از دلايلي بود که سفر من از نظر روسيه مطلوب نبود".
وي افزود: "اما مسائل سياسي بزرگتري در پشت اين مسئله قراردارد. بديهي است که در مسکو يک تصميم گيري براي اعلام يک ليست سياه که "فهرست ايست" ناميده شده است وجود دارد و روي اين ليست رديف کاملي از سياستمداران اروپايي بايد قرار گيرند که ديگر نبايد به روسيه سفر کنند".
"ربکا هارمس" در بخش ديگري از اين گفتگو تصريح کرد که دلايل سازمان هاي روسي براي جلوگيري از سفر من به روسيه واضح است. من در يک گفتگوي آخر کوتاهي که با يکي از کارکنان وزارت امور خارجه روسيه در فرودگاه مسکو داشتم در برابر اين پرسش قرار گرفتم که آيا با تحريم هاي اقتصادي عليه روسيه موافقم و من هم پاسخ دادم که اين به خوبي شناخته شده و هيچ رازي نيست. اين کنسول از وزارت امور خارجه روسيه پس از آن به من گفت که نگاه کنيد شما اين دليلي براي تحريم روسيه عليه شما است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن