تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820640400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناسب سازی بیش از 11 هزار گلزار شهید در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون رئیس جمهور عنوان کرد : مناسب سازی بیش از 11 هزار گلزار شهید در کشور خبرگزاری پانا : معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:در کشور 19 هزا ر 605 گزار شهید وجود دارد که بیش از 11 هزار گلزار شهید مناسب سازی صورت گرفته است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۷ مهر ساعت 11:38



به گزارش خبرگزاری پانا ،حجت الاسلام شهیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون 19 هزار و 612 گلزار شهید در کشور وجود دارد، ادامه داد: 11 هزار و 605 گلزار مناسب سازی شده و مابقی تلاش می کنیم در آینده نزدیک مناسب سازی شود. وی با بیان این مطلب که در خراسان جنوبی نیز حدود 450 گلزار شهید وجود دارد اظهار کرد :400 گلزار شهید این استان مناسب سازی شده و مابقی در دستور کار قرار دارد که این تعداد حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا آخر امسال به اتمام رسد.  
وی به ساخت مجتمع های ایثارگران بنیاد شهید در استانهای مختلف اشاره کرد گفت: این پروژه از سال 86 شروع شده و مقرر شده است که هر مرکز استان، یک مجتمع فرهنگی، یک مجتمع ورزشی و یک مجتمع توانبخشی در فازهای مختلف به صورت مجزا برای استفاده خانواده شهدا و ایثارگران احداث شود.   معاون رئیس جمهور ادامه داد : در حال حاضر این پروژه در 10 مرکز استان در حال احداث است که در برخی از استانها یک یا دو فاز به بهره برداری رسیده و در چهار استان کشور، این پروژه به اتمام رسیده است و در بیرجند فاز اول این مجتمع کامل شده که این فاز ورزشی است و مابقی پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است.  
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به معوقات خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان اشاره کرد و افزود : 32 درصد از معوقات خانواده های ایثارگران، شهدا و آزادگان در اوایل حضورم در بنیاد شهید پرداخت، بخشی در شب عید نوروز و مابقی که 1700 میلیارد تومان است هم اکنون در حال پرداخت است.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن