تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814292087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بمباران کارخانجات و زیرساخت های صنعتی سوریه/تعجب مردم از حملات ائتلاف/ انهدام تونل تروریست ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بمباران کارخانجات و زیرساخت های صنعتی سوریه/تعجب مردم از حملات ائتلاف/ انهدام تونل تروریست ها


جنگنده های ائتلاف نمایشی ضدداعش، بزرگترین تاسیسات گازی سوریه را ویران کردند. در حملات هوایی آمریکا و متحداش به سوریه، ۱۹ غیرنظامی سوری کشته شدند. ارتش سوریه تونل تروریست ها را در بین عدرا العمالیه و عدرا البلد منهدم کرد. به گزارش پایگاه اطلاه رسانی شبکه خبر، جنگنده های ائتلاف آمریکا و متحدانش، بزرگترین تاسیسات گازی سوریه را در استان دیرالزور در شرق این کشور ویران کردند.
انفجار بزرگترین تاسیسات گازی توسط حملات ائتلاف نمایشی ضد داعش/93/07/07
دیده بان حقوق بشر سوریه، وابسته به مخالفان اعلام کرد در این حمله هوایی بخشی از تاسیسات گازی کونیکو نزدیک شهر خشام در شرق استان دیرالزور سوریه هدف قرار گرفت. این مرکز تاکید کرد هیچ یک از افراد مسلح داعش در این حمله هوایی کشته نشدند و فقط چند نفر زخمی شدند. وزارت دفاع آمریکا روز گذشته اعلام کرده بود در حملات هوایی به سوریه، چهار پالایشگاه در کنترل داعش بمباران شد. از سوی دیگر با ادامه فعالیت تروریست های داعش، رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد آژانس های اطلاعاتی این کشور فعالیت های داعش را در سوریه دست کم گرفتند. باراک اوباما در همین حال اذعان کرد، اقدام نظامی علیه داعش بخشی از راه حل است اما صلح بلند مدت در سوریه و عراق نیازمند یک راه حل سیاسی است. رئیس جمهور آمریکا در حالی به این موضوع اعتراف می کند که از آغاز بحران در سوریه، آمریکا همواره از گروه های تروریستی و مخالف دولت سوریه حمایت مالی و نظامی کرده است.
دانلود         کمک های کشنده ائتلاف ضد داعش به مردم سوریه
جنگنده های ائتلاف نمایشی مقابله با داعش، در جدیدترین حملات خود به سوریه، یک پالایشگاه گاز را در شهر دیرالزور هدف قرار دادند. شبکه های عربی منطقه اعلام کردند دستکم 19 غیرنظامی سوری روز یک شنبه در حملات هوایی آمریکا و متحدانش به سوریه کشته شدند.
حملات هوایی ائتلاف نمایشی ضد داعش و کشته شدن افراد غیرنظامی در سورسه/93/07/07
یک گروه ناظر بر اوضاع سوریه  اعلام کرد به تازگی  6 کارگر غیرنظامی سوری شاغل در تاسیسات نفتی استان «حسکه» در شمال شرقی این کشور نیز در حملات شبانه هوایی ائتلاف آمریکایی ضد داعش، جان خود را از دست داده اند. گروه دیده بان حقوق بشر با انتشار تصاویر ویدیویی سخنان شاهدان در باره کشته شدن غیرنظامیان بر اثر اصابت موشک های کروز «توماهاوک» ساخت آمریکا را تایید کرد. به گفته شاهدان، هیچ کدام از تاسیسات این مناطق در اختیار گروه های تروریستی نبوده است. انتخاب اهداف حملات هوایی ائتلاف امریکا و متحدانش باعث تعجب مردم سوریه شده است، چراکه هیچ حمله ای به قرارگاه ها و مراکز تجمع تروریست های داعش انجام نمی شود و بجای آن، کارخانجات و زیرساخت های صنعتی سوریه هدف قرار می گیرند. این در حالی است که حتی مردم عادی نیز می دانند، این مکان ها اهداف آسانی هستند و هیچ تروریستی در آنها مستقر نیست. با وجود حملات ضد داعش آمریکا و هم پیمانانش،  واشنگتن اعلام کرده به تروریست هایی که ضد بشار اسد بجنگند کمک مالی و تسلیحاتی می کند.

دانلود       پیشروی ارتش سوریه در جوبر
یگان های ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی در وادی عین ترما، جوبر و الدخانیه، واقع در ریف دمشق پیشروی کردند و تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند. یکی از افسران ارتش گفت:  خدارو شکر پیشروی در منطقه جوبر ادامه دارد. بر تعدادی از ساختمان ها مسلط شدیم، درگیری ها شدید بود. تروریست ها را تعقیب کردیم و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندیم. در اینجا جنگ تن به تن با تروریست ها در جریان بود. درگیری ها در داخل ساختمان ها بود. تروریست ها از این حفره به ساختمان مجاور فرار کردند. آنها را تعقیب کردیم و برخی از آنها را کشتیم و تعدادی هم فرار کردند. تا آزادی کامل این منطقه به پیشروی ادامه می دهیم. وی گفت: وحدت و اتحاد، راز پیشرفت نیروهای ارتش سوریه در مبارزه با تروریست هاست. یگان های ارتش، منطقه جوبر را مانند عدرا العمالیه و عدرا البلد از لوث وجود تروریست ها پاکسازی خواهند کرد.
دانلود         انهدام تونل تروریست ها در سوریه

 ارتش سوریه تونل تروریست ها را در بین عدرا العمالیه و عدرا البلد منهدم کرد. این تونل که در بین عدرا البلد و عدرا العمالیه کشیده شده بود چندین ورودی و خروجی داشت که تروریست ها از آنها برای امداد رسانی و انتقال سلاح و مهمات استفاده می کردند.
انهدم تونل تروریست ها توسط ارتش سوریه/93/07/07
یکی از افسران ارتش گفت: بعد از کمک اهالی این تونل کشف شد. تونل 500 متر طول دارد و شهر عدرا البلد را به شهر عدرا العمالیه متصل می کرد. این تونل برای امداد رسانی به تروریست ها، ارسال غذا، سلاح و سوخت استفاده می شد. عمق این تونل تقریبا در حدود 3 یا 4 متر است. این تونل بمب گذاری شده بود که تعدادی از آنها را خنثی کردیم و عملیات پاکسازی همچنان ادامه دارد.
دانلود         استرالیا: «آماده ی جنگیم، شوخی نمی کنیم» اسکادران جنگنده های نیروی هوایی ارتش استرالیا، پروازهای مقدماتی خود را برای آمادگی حمله به مواضع داعش در عراق آغاز کرد. نیروهای هوایی ارتش استرالیا که برای پیوستن به نیروهای ائتلاف آمریکایی به امارات متحده عربی آمده است، روز یکشنبه پروازهای مقدماتی غیررزمی را در خاورمیانه صورت دادند تا بتوانند هماهنگی های لازم را برای اجرای عملیات نظامی ایجاد کنند. استیو رابرتسون، فرمانده کارگروه هوایی استرالیا در خاورمیانه گفت: پروازهای مقدماتی برای ما ضروری است. از دید من، علل دیگری هم برای اجرای آنها وجود دارد. یکی از آنها این است که اطمینان حاصل شود می توانیم به طور مناسب عملیات نظامی را اجرا کنیم و آماده بودن ما شوخی نیست. این، دولت است که باید تصمیم به آغاز عملیات نظامی در خاورمیانه بگیرد. علت دوم هم این است که هماهنگی لازم با نیروی ائتلاف تحت رهبری آمریکا و کشورهای میزبان ما در این بخش از جهان صورت گرفته است.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن