تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم قصه خوانی با موضوع دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در لالی برگزار شد؛ مراسم قصه خوانی با موضوع دفاع مقدس خبرگزاری پانا: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لالی از برگزاری مراسم قصه خوانی با موضوع دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۷ مهر ساعت 11:21



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، عسگر غفاری گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لالی برنامه های متنوعی را برای عموم مردم شهرستان تدارک دیده است و در حال برگزاری می باشد.
 
وی گفت:  یکی از وظایف کتابخانه های عمومی این است که از طریق کتاب، مقاله، داستان، قصه و... بتوانند جنگ و خاطرات جنگ را برای اعضاء کتابخانه های عمومی و عموم مردم در رده های سنی مختلف بازگو کنند ، به همین جهت اداره کتابخانه های عمومی ویژه برنامه هایی را برای رده های سنی مختلف در نظر گرفته است و این برنامه ها در حال انجام می باشد که با توجه به اقشار مختلف این برنامه ها متفاوت و متنوع خواهد بود.
 
وی گفت: برای رده سنی کودکان و نوجوانان برنامه قصه گویی و قصه خوانی با مو ضوع دفاع مقدس توسط متخصصین موضوعی بخش کودک در کتابخانه های عمومی شهرستان لالی برگزار شد که با حضور خوب اعضاء این برنامه جذابیت خاصی پیدا کرد.
 
وی افزود: از دیگر برنامه های برگزار شده مراسم عصر خاطره به مناسبت هفته دفاع مقدس در کتابخانه های عمومی  شهرستان لالی بوده است که در این مراسم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطرات و اتفاقات جنگ پرداختند که این برنامه نیز با استقبال بسیار خوب اعضاء کتابخانه های عمومی روبه روشد .
 
 وی تاکید کرد: در این مراسم  اعضاء جوان کتابخانه های عمومی را با حماسه آفرینی ها ی دوران دفاع مقدس و فدارکاری رزمندگان آشنا شدند تا بتوانند به عنوان آینده سازان واقعیات جنگ را بدانند و برای پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی تلاش کنند.
 
رئیس اداره کتابخانه های عمومی لالی گفت: ازدیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان لالی:  عضویت خانواده های شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جانبازان  به صورت رایگان در کتابخانه های عمومی می باشد که این عزیزان می توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه های عمومی شده و از خدمات این کتابخانه ها بهره مند شوند.
 
غفاری افزود:  برگزاری مسابقات روزنامه دیواری  و مسابقات نقاشی با موضوع دفاع مقدس و در رده های سنی مختلف نیز جزء برنامه های این اداره بوده و در حال برگزاری است.
 
غفاری در پایان گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ایثار و رشادت جانبازان و رزمندگان از اهداف کتابخانه های عمومی می باشد که در این جهت بخش دفاع مقدس کتابخانه های عمومی شهرستان فعال می باشد و پاسخگوی نیاز مراجعان می باشد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن