تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم بودجه‌محوري در تدوين بودجه ۹۴ شهرداري قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۳ (۹:۴۴ق.ظ)
رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر قم تاكيد كرد: لزوم بودجه‌محوري در تدوين بودجه ۹۴ شهرداري قم رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر قم گفت: يكي از سياست‌هاي اساسي اين كميسيون در سال جاري، تاكيد بر بودجه‌محوري در تدوين بودجه سال آينده شهرداري است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام سيد محمد آتش‌زر با اشاره به تعيين اعضاي جديد كميسيون‌هاي شوراي اسلامي شهر قم و پذيرش مسئوليت كميسيون برنامه و بودجه از سوي خود اظهار كرد: البته معمولا اعضاي كميسيون‌ها تفاوت چنداني با گذشته نمي‌كنند و بيشتر، همان اعضاي قبلي حضور دارند ولي در مجموع تغيير در آنها و همچنين روساي كميسيون‌ها مي‌تواند موجب تحولاتي شود.
وي افزود: با توجه به اينكه امسال در هيئت رئيسه حضور ندارم فراغ بال بيشتري فراهم شد و در نهايت مسئوليت كميسيون برنامه و بودجه را پذيرفتم.
رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه سياست‌هاي كلي هر كميسيون توسط اعضا جمع‌بندي و اجرايي مي‌شود گفت: با اين حال آنچه در ذهن من وجود دارد و قصد بيان آنها را داريم اين است كه در تدوين بودجه سال آينده شهرداري، بودجه‌محوري را ملاك عمل قرار دهيم.
وي ادامه داد: چنانچه اين مهم محقق شود آنگاه كمتر شاهد تغييرات بودجه‌اي هستيم كه در قالب متمم يا اصلاحيه در مورد سازمان‌هاي مختلف شهرداري ارائه مي‌شوند.
آتش‌زر با اشاره به لزوم برنامه‌ريزي براي فعاليت گسترده‌تر و قانوني كميسيون‌هاي ماده ۱۰۰ خاطرنشان كرد: يكي ديگر از برنامه‌ها براي سال جاري، همسان‌سازي پرداخت‌ها در شهرداري است و كميسيون برنامه و بودجه قصد دارد به اين ماجرا ورود داشته باشد.
رئيس كميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر قم همچنين از برنامه اين كميسيون به منظور يكسان‌سازي نحوه استخدام‌ها و بكارگيري نيرو در شهرداري خبر داد و عنوان كرد: سعي مي‌كنيم به سمتي برويم كه از اين پس در شهرداري قم،‌ چند نوع نيروي اجرايي نداشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن