تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820954265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«خرخر» گربه وار ملکه انگلیس و عذرخواهی کامرون


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
دیوید کامرون,عذرخواهی,ملکه,رفراندوم,اسکاتلند,صدای گربه ,خرخر
«خرخر» گربه وار ملکه انگلیس و عذرخواهی کامرون نخست وزیر انگلیس می گوید خود را به دلیل اسائه ادب به ملکه انگلیس در رابطه با اعلام رای منفی مردم به استقلال اسکاتلند و خوشحالی عجیب ملکه نمی بخشد.




به گزارش جام جم آنلاین، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس به علت اهانت و در نظر نگرفتن پروتکل ها از ملکه انگلستان عذرخواهی و اعلام کرد که مجددا هم پوزش خواهد خواست. آن گونه که رویترز روایت کرده است، گویا آقای کامرون در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با شهردار سابق نیویورک گرم صحبت بوده، بی خبر از آنکه میکرفون وی روشن است و دیگران صدایش را می شنوند. کامرون به مایکل بلومبرگ می گوید: وقتی خبر نتیجه رفراندوم اسکاتلند را به ملکه الیزابت دوم دادم، «از فرط خوشحالی خرخر کرد.» رویترز توضیح می دهد که این اصطلاح را درباره صدای گربه به کار می برند. نخست وزیر انگلیس به رادیو بی بی سی گفت: این از آن وقت هایی است که به یاد می آوری چه گفته ای و خودت را به شدت شلاق می زنی. کامرون از سخن خود اظهار پوزش و تاسف کرد و افزود: از ملکه عذرخواهی کردم و گمان می کنم یک بار دیگر هم پوزش بخواهم.


یکشنبه 06 مهر 1393 17:00    بازدید:0





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن