تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820123347




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراض مردم رم نسبت به محاصره غزه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اعتراض مردم رم نسبت به محاصره غزه


بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم ایتالیا با برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در شهر رم، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، پایان محاصره غزه را خواستار شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یکی از راهپیمایان در این تظاهرات گفت: ما امروز در حمایت از فلسطینی ها و به ویژه ساکنان نوار غزه که در حملات وحشیانه اخیر صهیونیست ها به خاک و خون کشیده شدند، در این راهپیمایی شرکت کرده ایم.

وی افزود: متاسفانه، رژیم صهیونیستی  از نوعی مصونیت برخوردار است و برای جنایت هایش مجازات نمی شود. ما می خواهیم بگوئیم، حقوق بشر و حقوق انسان ها قابل معامله نیست.



  تظاهرکنندگان که در میان آنها شماری از مسلمانان عرب مقیم ایتالیا نیز حضور داشتند، تحریم کالاهای صهیونیستی را خواستار شدند.

یکی دیگر از راهپیمایان با انتقاد از سکوت غرب در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: با وجود گذشت بیش از 60 سال از اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها، دولت های غربی همچنان به همراهی خود با تل اویو ادامه می دهند.
ایتالیایی ها در این تظاهرات بار دیگر با ملت مظلوم فلسطین ابراز همبستگی کردند.

یک سیاستمدار ایتالیایی حامی فلسطین که در این راهپیمایی شرکت کرده بود، گفت: هدف ما از شرکت در این تظاهرات این است که بگوئیم دنیا نباید فقط زمانی که رژیم صهیونیستی فلسطینی ها را بمباران و قتل عام می کند به یاد آنها بیافتد، باید مشکل فلسطین حل شود و اشغال فلسطین پایان یابد.

این تظاهرات به  ابتکار جامعه فلسطینی های مقیم ایتالیا و فعالان ایتالیایی حامی فلسطین برگزار شد.  
دانلود

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن