تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش بيش از 14 درصدي برداشت گاز از مخزن مشترک پارس جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۲:۴۰ب.ظ)
طي شش ماه‌ اول امسال؛ افزايش بيش از 14 درصدي برداشت گاز از مخزن مشترک پارس جنوبي مديرعامل مجتمع گاز پارس جنوبي از افزايش بيش از 14 درصدي برداشت گاز از مخزن مشترک پارس جنوبي طي شش ماه‌ اول امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود حسني با اشاره به پيشرفت‌هاي مجتمع گاز پارس جنوبي در عمليات برداشت از مخزن مشترک گفت: در شش ماهه‌ي اول سال 93 موفق شديم برداشت‌ گازمان از مخزن مشترک را نسبت به مدت مشابه در سال قبل به بيش از 14 درصد افزايش دهيم که اين رقم بسيار بزرگ ارزشي معادل بيش از يک ميليارد و 200 ميليون دلار دارد که باعث افتخار و مباهات همه‌ي کارکنان مجتمع است.
مديرعامل مجتمع با اعلام اين خبر افزود: کارکنان مجتمع با همت و تلاش بي‌نظيرشان توانستند توليد ميعانات گازي، پروپان و بوتان را به ترتيب 12.5، 272 و 59 درصد نسبت به شش ماهه‌ي اول سال 92 افزايش دهند که اين اعداد و ارقام بزرگ نشان از نيروي جوان و خلاق و متخصص اين مجتمع عظيم گازي است.
وي اضافه نمود: رشد توليد از جنبه‌هاي مختلفي بسيار مهم و ارزشمند است. به‌طور مثال در شش ماهه‌ي اول امسال علاوه بر 14.1 درصد افزايش برداشت از مخزن مشترک، 78 درصد گاز ترش بيشتر به خط پنجم سراسري تزريق و همچنين 2.6 درصد گاز شيرين بيشتر نسبت به همين زمان در سال گذشته توليد نموديم.
حسني خاطرنشان نمود: اين آمار بالاي توليد در شش ماه‌ي اول امسال در عين حالي که مايه‌ي مسرت مجموعه‌ي شرکت ملي گاز است، مسئوليت ما را در زمستان پيش رو صدچندان مي‌کند و اميدوارم که بتوانيم اين ضريب‌ها را در شش ماهه‌ي دوم سال نيز به همين نسبت افزايش دهيم و از زمستان پيش رو در نزد تمام ملت ايران سربلند بيرون بياييم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن