تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820314851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاضلي: جلسه بي ثمري با بانک مرکزي و وزارتخانه داشتيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۲ق.ظ)
بانک مرکزي مجري دستورات دولت قبلي فاضلي: جلسه بي ثمري با بانک مرکزي و وزارتخانه داشتيم دريافت کارمزد استفاده از کارتخوان ها دو سال و نيم قبل و در دولت عدالت محور مصوب شده اما بانک مرکزي در دولت يازدهم مجري اين مصوبه شده است.
علي فاضلي رييس اتاق اصناف در گفتگو با خبرنگار موج با اعلام اين مطلب اظهار داشت: دريافت کارمزد استفاده از کارتخوان ها به زيان مردم و صاحبان صنوف است و ما با اجراي اين طرح موافق نيستيم.
وي افزود: شب گذشته با مسئولان بانک مرکزي، مجتبي خسروتاج قايم مقام وزير صنعت و تقوي معاون وزير صنعت و تجارت و رييس سازمان حمايت در ساختمان بانک مرکزي جلسه اي داشتيم تا نسبت به رفع اين مشکل اقدامات لازم صورت بگيرد.
رييس اتاق اصناف ايران در خصوص نتيجه برگزاري اين جلسه تصريح کرد: ما اقدام بانک مرکزي براي دريافت کارمزد از کارتخوان ها را درک نمي کنيم و جلسه شب گذشته اي که با مسئولان بانک مرکزي و وزارت صنعت و تجارت داشتيم نيز بي نتيجه بود.
فاضلي در خصوص علت اين اقدام بانک مرکزي خاطرنشان کرد: دريافت کارمزد از کارتخوان ها در دولت عدالت محور مصوب شده اما بانک مرکزي دولت تدبير و اميد مجري اين مصوبه شده است.
وي در پاسخ به سوالي مبني براينکه چرا دولت يازدهم که مخالف عملکرد دولت گذشته است نسبت به اجراي مصوبات آن دولت وارد عمل شده است، خاطرنشان کرد: ايجاد برخي شرکت هاي خلق الساعه و تلاش براي سودآوري بيشتر برخي از شرکت ها موجب شده تا بانک مرکزي دولت يازدهم مجري مصوبات دولت دهم باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن